Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 25 maart 2012

     STOER KERELTJE      

                                                        Hoihoi allemaal
                      zo deze keer is een stoer kereltje(maar wel lief)gemaakt via
                      de SOL van de magnoliaclub. Dit is hartstikke leuk om te
                      doen, want je ziet niet wat een ander maakt of wat voor
                      scrappapier een ander gebruikt en zo krijg je dus verschillende
                      kaarten met dezelfde sketch.
                      Wil je meer weten ga gerust langs bij de Magnoliaclub.
                      Ik hoop dat jullie dit x het  kaartje ook weer leuk vinden  en
                      zou zeggen tot een volgende x maar weer.
                                                    Groetjessssssss Jolanda                                         

1 opmerking:

  1. Zeker een stoer manneke!!! En...een hele leuke kaart!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda