Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 24 juni 2012

Op naar de kerst

Hoi allemaal, zo daar was dan weer een kaartje, maar ik wil eerst me nieuwe volgers Petra en Jolanda welkom heten en leuk dat jullie me blog gaan volgen en wie weet doe je er inspiratie op.
Ja en na zo,n dag als vandaag met het weer dan denk je toch alleen maar aan kerst hoewel het eerder herfst leek. Ik wilde eigenlijk meedoen met  http://christmaschallenges.blogspot.nl/ ,maar heb dus enkel na de skechts gekeken hihi je mocht dus niet de traditionele kleuren rood/groen gebruiken en dat is nu precies wat ik wel gedaan heb, maar ach tegen de tijd dat het kerst is heb ik tenminste een voorraad opgebouwd en hoef ik dus ook niet te stressen.Ik kijk weer uit naar jullie reactie en bij deze wil ik al me volgers en niet volgers bedanken voor de mooie en lieve reacties op me vorige kaartje(s). Nou ik ga weer verder aan de freubel en hoop jullie gauw op een blog ergens weer tegen te komen.

Fijne avond en liefsss Jolanda.


7 opmerkingen:

  1. Nou het is weer een plaatje om te zien hoor Jo, jammer dat het niet de goede kleuren zijn. Tenminste die zij vragen dan, ik wens je een hele fijne avond liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Jolanda
    gaaf papier is dat

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Jolanda die fout heb ik ook gemaakt niet geweten vol trots geplaatst en wat dacht je wat hij is verwijderd omdat er geen rood en groen gebruikt mocht worden en ik vond het een afgang!!!! Had jij je kaartje ook al geplaatst? Wel of geen challenge hij is prachtig hoor. groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een prachtig kaartje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda, wat jammer dat je in de fout ging met je kleuren,je kaart is schitterend. Groetjes en een fijne dag,Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind ze in ieder geval prachtig geworden;goeie kleuren of niet
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda