Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 28 januari 2014

Ik trap af met een Candy


Aller eerst wens ik jullie natuurlijk een heel gezond, mooi, fantastisch en natuurlijk creatief nieuw jaar toe. En ja hoe leuk is het dan om in het nieuwe jaar van start  te gaan met een candy.Op 28 januari bestaat mijn bloggie alweer 2 jaar en op 26 januari verjaart mijn man dan ziet hij de big 60 nu leek het mij leuk om mijn man te verrassen met hoe kan het ook anders een kaart voor zijn verjaardag het enige wat je doen moet is 


# Stuur mij een mailtje voor het adres
# Laat een reactie achter onder dit bericht
# Ben je nog geen volger kom  gewoon gezellig bij de club
# Zet de cadeauboxen in je zijbalk

 Ik kijk voor de winnaar alleen bij berichten onder dit bericht en de candy blijft bovenaan staan tot 28 januari.Dan maak ik ook de winnaar bekend.

                                                               



10 opmerkingen:

  1. Superleuk Jolanda en natuurlijk wil ik wel een kansje wagen,volger ben ik al heel lang bij je, je adres heb ik ook al en ik ga een mooi kaartje voor je man maken, helemaal leuk. Zet zo de kadoboxen in mijn sidebar.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend idee, ik ga je een mailtje sturen voor de adres gegevens.
    Wat zal je man raar kijken als hij zoveel post krijgt. Ik volg al een hele tijd en wil hier dus graag aan mee werken.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens jou ook een goed ,gezond en creatief 2014 toe. en ja we gaan zeker meedoen hoor, stuur je even je adres door.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit altijd wel een lief idee dus ik doe graag mee ik stuur je zo een mailtje.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Jootje,

    Volger ben ik allang van je je kadoboxen in me side bar zetten gaat moeilijk want ik heb geen blog. Ik stuur je zo een mailtje voor het adres.....;);) lol

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Lijkt mij leuk om te doen, hoor. Stuur je meteen een mailtje voor je adres.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk idee Jolanda
    natuurlijk doe ik mee.

    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry, dat ik een beetje laat reageer. Maar ik wil ook graag een gokje wagen en doe graag mee met deze candy. En Dan ga ik van het weekend een leuke kaart voor je man Maken.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het kaartje is net op de bus gegaan,hij zal misschien niet meer op tijd zijn;maar hij komt eraan
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda