Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 29 februari 2016

Sledding/Sleetje rijden

                       Goedenmorgen allemaal

En hier was ik alweer met de reminder van onze challenge bij WLVC waar wij een kerstkaart/creatie zien waar duidelijk blauw aanwezig is en.............jullie doen lekker mee en de ene creatie is nog mooier dan de ander dus dit belooft weer wat voor ons. Vandaag ben ik aan de beurt om jullie mijn reminder te laten van deze challenge en ook met deze creatie stond mijn kerstcd-tje aan voor de mood.


En natuurlijk weer iets minder stress aan het eind van het jaar en het is gewoon leuk om zo nu en dan tussen de andere creaties door weer lekker met je neus in de kerst te zitten. jullie kunnen nog meedoen tot en met 2 maart 18.00 u


Ik hoop dat jullie lekker meedoen en ik ben reuze benieuwd naar jullie creaties, denk maar zo dat je eind van het jaar minder stress heb, want wij hebben in die laatste maand al stress genoeg......of niet?
Ik zeg tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:







6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerst vintage heb je weer gemaakt,
    leuk plaatje gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie een beetje meer bruin als blauw,als ik eerlijk ben,hihi Je foto is ook een beetje aan de donkere kant Jolanda, maar ik vind je kaart helemaal geweldig! heerlijk die vintage stijl!!! Fijne avond meis....liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Yolanda, prachtige winterkleurtjes, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kaartje is echt een pareltje. Prachtig gemaakt!!!
    Je bent er wel lekker vroeg bij met de kerstkaarten, gelukkig wordt je goed op weg geholpen met je kerst cd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een prachtige reminder kaart prachtige accentjes heel mooi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the central image you have used here. Fabulous use of embellishments to make a real designer card. Thanks for playing along with our 'Add a Sentiment' challenge at Winter Wonderland this week, and hope to see you joining us again
    Eileen x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda