Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 15 mei 2018

Yellow it is

                                          Goedenavond allemaal

Ja ik ben er weer en dit keer met een creatie en kleur wat je eigenlijk niet van mij verwacht, maar ja bij Ally,s Angels is er een nieuwe challenge van start gegaan met het thema geel/yellow en ja die van mij is echt geel geworden. Gewoon durven en dan gewoon doen en het valt nog niet eens tegen.


Kijk nu hoef je echt niet een hele kaart in het gel te doen maar er moet wel geel in voorkomen. Twijfel je kom dan een kijkje nemen op het blog en zie wat er een verschil is met dit thema bij de andere DT-leden en dit is nou het leuke van in een team zitten....je weet het niet van elkaar.


Voor dit kaartje heb ik een zonnig plaatje gebruikt met zonnebloemen en past mooi bij het weer dat we hebben nu.


En hoewel het zomerse temperaturen zijn zitten we gewoon nog in de lente/voorjaar en dus horen daar vlinders bij. Heb je zin doe dan mee, want we hebben weer een leuke prijs voor jullie beschikbaar.


Voor nu wens ik jullie een fijne avond verder en zeg ik tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:















6 opmerkingen:

  1. Een mooie fleurige kaart Jolanda. Mooie stansen heb je gecombineerd, het is net een zonnetje op mijn scherm :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best raar hè dat er zo weinig geel word gebruikt voor kaarten, terwijl het hartstikke zomers is en vrolijk! Een hele leuke uitdagende challenge waar ik ook over na ga denken, hihi Prachtig gedaan Jolanda je hebt me geïnspireerd!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige zonnige kaart, in het mooie kleurtje geel, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So happy that you have linked your great artwork with us here at Pause Dream Enjoy. Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @ PDE

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Jootje,

    Wat een vrolijke zonnige kaart. Heel mooi!

    Leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, this is so beautiful!!! The yellow is so pretty and I love that gorgeous butterfly die!! Thanks for playing with LTSCB.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda