Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 2 september 2018

New born

                                Goedemiddag allemaal

Wat een heerlijk nazomertje hebben wij zo en daar geniet ik lekker van. Het is vandaag ook weer tijd voor een reminder voor het LHSM blog en daar is het thema DIES or PUNCHES...nou een ieder van ons weet wat er met dies bedoeld wordt en punches is iets ponsen...nou en daar weten wij wel raad mee toch? Ik heb me weer is gewaagd aan een doosje, want ik blijft dit toch wel leuk vinden om te maken.



En zeg nou zelf ....een babykaartje is ook gewoon zooooo leuk om te maken en altijd handig om in huis te hebben.




Ditmaal heb ik kraft als ondergrond en met een oud rose/zalm kleurig designpapier gebruikt.




Rondom het doosje pareltjes geplakt en verder dit keer niet te veel mallentjes gebruikt om het afdrukje mooi uit te laten komen. Verder wat oude spullies gevonden en gebruikt.




En zo is mijn DT voorbeeld weer klaar voor jullie. Doe gezellig mee er is een verrassings pakketje voor de winnaar dus helaas weet ik ook niet wat dat is. Heb je geen idee wat je wil maken neem dan gewoon een kijkje op ons blog en zie wat de andere DT-collega,s hebben gemaakt en ik zie jullie dan graag terug bij een volgende creatie weer.




CHALLENGES:














2 opmerkingen:

  1. Héél lief is de uitstraling van je mooie creatie Jolanda. Mooi kleurwerk ook, dat vind ik genieten ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend lief doosje, dit wil elke (groot)ouder
    wel ontvangen. Mooie zachte kleurtjes, prachtig gekleurd en
    opgebouwd met je pareltjes en frutseltjes.

    Leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda