Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 10 oktober 2018

Celebration

                                           Goedenmorgen allemaal

Ja ik zei het nog bij mijn vorige post dat ik alweer heel gauw terug was met een creatie. Vandaag mag ik jullie een reminder laten zie van onze lopende challenge op FB en daar willen we graag een cijfer zien op de creatie en ik heb weer lekker gespeeld met wat cijfers....een makkelijk thema zou ik zeggen.


En omdat wij op FB een vintage challenge groep zijn heb ik ditmaal weer is een vintage kaartje voor jullie.Voor de cijfers heb ik de bingokaartjes gebruikt en zo heb je dus vrij snel een cijfer of cijfers op je creatie.


Het mooie plaatje is weer van Syta en heb ik passend gemaakt in de cirkelsterrenmal en gewoon weer heerlijk ouderwets in mijn favoriete kleur en favoriete mallen.



In het boeketje heb ik met de cijfermal het getal 40 in gehangen omdat de jarige 40 is geworden en verder gewoon afgewerkt met kant lint en pareltjes. Voor wie FB heeft doe gezellig mee dit kan nog tot 14 oktober 18.00 u zolang het maar vintage is en een cijfer op je creatie staat.



Ben je nog geen volger op Fb van onze groep meld je dan aan, want in december hebben wij weer leuke prijzen om weg te geven. Ik zie jullie graag terug bij een volgende creatie weer.


CHALLENGES:








8 opmerkingen:

  1. Mooie, romantische kaart Jolanda! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! We hope you'll come play along with us this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! Thank you for sharing with us at The Sparkles Monthly Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card !
    Thanks for joining us at Sparkle Monthly Challenges an Good Luck !
    Maryvonne DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A lovely tag!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional use texture” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty card. Thank you for joining us at Love to Craft Challenge Blog. Hugs Agnieszka chanya13 DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda