Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 14 februari 2019

Happy Valetine,s Day

                                             Goedenmorgen allemaal

Vandaag gewoon zomaar is een kaartje...ja een gewoon kaartje...eentje wat jullie niet gewend zijn van mij....gewoon omdat het valentijnsdag is vandaag. Natuurlijk is het een kaartje met hartjes...hoe kan het ook anders en ik heb deze keer geen mal helemaal niks gebruikt als uit gangs basis.


Tja...zeg nou zelf dit ben ik helemaal niet, geen bloementjes geen strikjes en toch zijn er mensen genoeg die dit heel mooi vinden. In feite had er een hond en een kat op moeten staan omdat ik die zelf heb, maar jammer genoeg straalt daar nog geen liefde van af.




Ik vind dit toch zo,n lief schattig stempeltje dat het spontaan in mijn winkelmandje viel hihihi.



Natuurlijk heb ik ook weer iets in de oude doos opgezocht en wel dit leuke malletje met hartjes...weet niet van wie of welk merk, maar hij blijft leuk.


En ach nu hoop ik alleen maar dat jullie vandaag een hele mooie valentijnsdag hebben...zelf doe ik er niet echt veel mee omdat we twee dagen later onze trouwdag vieren en .....vandaag is het een jaar geleden dat wij een hele lieve pup in huis haalde en is uitgegroeid tot een hele lieve sociale blije hond en die ga ik vandaag op deze speciale dag heerlijk verwennen...lijkt me een heel goed plan.
Ik zeg...graag tot een volgende creatie maar weer...happy valentijnsdag.


CHALLENGES:




8 opmerkingen:

  1. Lief kaartje Jolanda! Kan me voorstellen dat ie in je mandje viel. Toch wel eens leuk om eens wat anders te doen, dan je gebruikelijke kaartjes. Maar zo'n CASkaart kost mij ook altijd moeite hoor ;) Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook altijd een dingetje een CAS kaart hoor Jolanda , maar het is een lievie geworden en kan je hartjes stans van Memorybox zijn? Fijne Valentijnsdag vandaag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van vele soorten kaarten, zowel kaarten met veel kant etc. als een clean kaart zoals deze. Vind het een heel leuk kaartje!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So very pretty...
    Love it.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4fun this time.
    Priya -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck!
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh My! This is just adorable. Thanks for playing along with us this month. Lisa DT Dragonfly Dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje, lief die katjes!
    Dankjewel voor het meedoen aan onze 'Alles is liefde'-challenge op het 4-Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my! I love kitties! So cute! Thanks for joining Crafty Gals Corner Challenge Blog! Good luck! DT Connie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda