Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 30 maart 2019

Santa is coming

                                         Hallo allemaal

Nou ik weet niet hoe het bij jullie was vandaag, maar hier leek het toch echt zomer. Samen met mijn vriendin en mijn trouwe viervoeter hebben wij een heerlijke wandeltocht gelopen van bijna 14 km en dus wordt dat straks korte broeken kope voor onze wandelingen, maar ook is er weer gefreubeld en wel een kerst tag,kaart....want ja de uitdaging op FB is dus twee kerstkaarten en een tag per maand.


en tot op heden gaat dat nog steeds goed en blijf ik bij. De tag hoeft geen kerts thema te zijn, maar is wel zo makkelijk, want zo zit je dan toch aan de twee kaarten. Ditmaal was de opdracht gebruik een doily en ja dat is dus niet zo moeilijk, want vaak gebruik je dit allemaal wel als je iets freubelt... toch?


Als ik het goed heb is dit design papier van Maja en zoooo mooi om te gebruiken en achter het leuke plaatje heb ik dus mijn doily verwerkt.


En weet je mijn bak voor kerstkaarten zit voller dan de bak met verjaardagskaarten en andere momenten...dus het wordt ook wel weer tijd om wat andere kaarten te maken whahaha.


En zoals jullie gewend zijn van mij...mijn favorieten mallen en bekende strik zijn ook nu weer aanwezig. ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer en fijne avond allemaal.

O,ja....vergeet niet de klok een uur VOORUIT te zetten straks, want hij komt er weer aan hoor de zomertijd.





CHALLENGES:










18 opmerkingen:

  1. Pretty card love the design. Thanks for joining us at Winter Wonderland. Carol S. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag Jolanda.

    Mooie kleurtjes en volgens mij is
    Dit inderdaad Maja papier.

    Ook de kaartjes hier onder zijn erg mooi

    Kuzzzzz Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card! Perfect for our Challenge! So glad that you have shared your great artwork with us here at Always Fun Challenges. Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @AFC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi this is a gorgeous Christmas card. Thank you for joining us at Winter Wonderland Challenge Blog for the current challenge the theme is “Fuzzy Wuzzy Christmas” and the sponsor is Sheepski Designs. Hugs Jackie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet dat de zomertijd is begonnen hoor dat was een heel kort nachtje vannacht 6.00u opstaan en eigenlijk 5.00u, maar heb het weer overleefd! Nu begint mijn weekend, hihi Heerlijk hè van die mooie dagen dat lokt ons weer naar buiten! Wat ga je goed met je kerstkaarten Jolanda en dit is ook weer zo'n hele mooie en het was ook zo'n gave lijn van Maja hè! Geniet van buiten zijn en van het freubelen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a wonderful Christmas card with so many lovely details. Thank you so much for entering our E,F and G challenge at ABC Christmas Challenge this month. Looking forward to see you again.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, en Santa heeft een flinke zak vol cadeautjes...
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie tag en wat een mooi plaatje. Ik hou van die oude plaatjes met die mooie kerstmannen erop! Je rietjes zijn ook mooi gemaakt! Groetjes Marijke DT 52wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, prachtige creaties, heel mooie plaatjes en super versierd ! Helaas is het (even) gedaan met mooi weer, momenteel regen en onweer.... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie tag heb je gemaakt Jolanda, zo mooi uit gewerkt, en zoveel erop te zien.Bedankt voor het mee doen met de challenge bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PRACHTIG is deze kersttag Jolanda
    Er is zoveel moois op te zien...TOP!!!

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schattige kerstkaart.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat eensuperleuke, lekker volle kerstkaart heb je gemaakt. Leuke feestelijke uitstraling heeft hij.
    Dat is een flink eind 14 km maar niets zo heerlijk als lekker wandelen. Geniet ervan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your vintage style tag! Thanks for sharing with us at the Holly and Ivy Christmas Challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie vintage kaart /tag.

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gaaf label heb je gemaakt, erg tof!
    Leuk dat je meedoet met onze cadeau(papier)tjes, dankjewel.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart voor onze Kerstkadootjes(papier)challenge!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda