Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 10 juni 2019

Love

                                              Hallo allemaal

Het is weer zover...vanavond start er weer een nieuwe challenge bij Ally,s Angels en zoals altijd met het thema...alles mag/anything goes. Wat is er nou makkelijker dan zo,n thema...gewoon maken waar jezelf zin in heb niks geen verplichte items en dus heb ik ook weer iets voor jullie om te laten zien.


De foto komt iets fletser over dan in werkelijkheid, want nu lijkt het jurkje niet ingekleurd, maar dat is wel zo en doordat het pastelkleurtjes zijn gebruikt... ik heb een easelkaart gemaakt van de ticket mal studio light.
    


Het stempelafdrukje is van whimsy stamps...en er zijn er enkele die ik zo mooiiii vind waaronder deze dus.



De vlaggentjeslijn van joy gebruikt en ook de chrysantenblaadjes heb ik op deze kaart/easel gebruikt.



Wil je nog meer leuke voorbeelden zien kom gezellig langs op ons BLOG en nog leuker doe gezellig mee, want je weet maar nooit of jij de volgende winnaar/winner bent en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer.



CHALLENGES:








14 opmerkingen:

  1. Ohhh Jolanda,

    Wat een beauty van een kaart. Heel mooi ook al zijn de kleurtjes
    flets ik vind hem SUPER!!!

    Leafs fan Ina xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty and magical creation, many thanks for joining in with our 'Fantasy' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very pretty card, just lovely. Thanks for entering our challenge at Creative Inspirations and good luck, Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thank you for joining our flower challenge at the Alphabet Challenge with this gorgeous card a wonderful idea to use the flowers as your stopper

    BeantwoordenVerwijderen
  5. One of my favorite "Wee Stamps" images, and such a beautifully created card. Wonderful details and loving your choice of colors!
    Thank you so much for joining in at Allsorts challenge this week where our theme is "Fantasy World".
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje die bij onze challenge meedoet, dank je wel!
    Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is just stunning with So much detail.

    Hugs Sally Bownes
    sallysbitz2.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very delicate and so pretty too. Thank you so much for sharing it with us over at the Love To Craft Challenge Blog

    Kathyk
    DT @ LTCCB

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh so pretty! The fairy image is one of my favourite stamps. Thanks for joining in at My Time to Craft!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge. Good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely details! Thank you for joining us at Allsorts this week and good luck in the challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A great card - thanks for sharing it with us at Cardz 4 Galz.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje!!! Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Creative Craft Cottage Veel succes en hopelijk doe je de volgende keer ook weer mee!
    Jolanda (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda