Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 10 juli 2019

Pink...anything goes

                                   Goedenmorgen allemaal

Hier was ik weer en dit keer met een reminder voor onze FB-groep Vintage and More waar het thema is alles mag/anything goes en ja hoe kan het anders dan dat ik voor rose heb gekozen hihihi.



Eindelijk aan mijn mooie Maja Design  Denim & Girls begonnen, want ja je moet er toch een keer de schaar in zetten ook al denk ik soms van.....zondeeeeeeeee, maar goed we hebben het gedaan.


Geen plaatjevan Maja Design gebruikt maar van Syta...had nog netjes genoteerd van welk knipvel, maar helaas kan het niet meer vinden voor jullie....ik denk dat jullie wel weten hoe dat komt toch?


Verder alles weer netjes bewerkt met mijn favoriete mallentjes en natuurlijk met bloementjes, vlinders, kant/lint en pareltjes en de bloementjes zijn bewerkt met glitter van nuvo.


Aan de achterzijde heb ik een standaard mal gebruikt...weer is wat anders dan ophangen. Nou ik zou zeggen voor wie FB heeft en lid van onze groep is doe gezellig mee dit kan tot 14 julie 18.00 uur en dan ik zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.



CHALLENGES:












8 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje Jolanda. Dat model op deze manier gebruiken blijft leuk en de mooie decoraties komen dan zo goed uit vind ik. Een klein cadeautje als je deze kaart mag ontvangen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief kaartje in mooie tinten!
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Jolanda

    Lekker pink zoals je zelf al zegt.
    Heerlijk met vlinders, bloemen en kantjes afgewerkt. En nee ik zou niet
    weten hoe het komt dat je het briefje niet meer kan vinden...denkt te weinig spulletjes op je bureau ;);)

    Leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at LTCC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute!!! Thank you for joining us at LTSC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful card so many pretty details
    Thanks for joining us at craftdeebowz and good luck
    Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional 2 or more design papers” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)



    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda