Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 13 november 2019

Zomaar

                                          Hallo allemaal

Vanavond is gewoon zomaar een kaartje...druilerig weer stuurde mij vandaag mijn hobbyhok in en heb dus lekker zitten freubelen.


Even gewoon gezellig weer een ander kleurtje gebruikt en natuurlijk heb ik gebruik gemaakt van een DDBD-mal.


Het mooie plaatje is afkomstig van Syta en kun je HIER vinden.


Natuurlijk mogen bij mij de bloementjes en vlinders niet ontbreken op de kaart net zoals de strikken en kant...en aangezien ik nu aardig wat verjaardags kaarten te kort komt is dit alvast het begin.


Voor nu zeg ik graag tot een volgende creatie en een hele fijne avond maar weer.


CHALLENGES:







6 opmerkingen:

  1. Purple is my favorite color! You've done a stunning and elegant job with this creation and I love that image! Thanks for sharing your creation with us at Cute Card Thursday Challenges! HUGS, *Vicki* (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en dat in deze kleur , dat zie je niet vaak ,het model is ook erg leuk.Mijn vriendin zegt ook wel en nu eens geen roze, misschien moet ik dit ook een keer proberen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dit lavendelkaartje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Hoi Jolanda,
      Dat is niet zomaar een kaartje, dat is een prachtige creatie!!
      Mooie kleuren en plaatje ,leuk model.
      Groetjes Doris

      Verwijderen
  5. Beautiful creation! Thanks for sharing with us at Creative Craft Cottage!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda