Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 26 maart 2020

Pink it is

                                   Goedenmorgen allemaal

Wat een een weertje is het vandaag, maar ja ik blijf thuis en ga er alleen uit voor mijn hond en voor de rest van de dag ben ik weer lekker aan de freubel, want morgen moet er weer gewerkt worden.
Ik heb vandaag voor jullie weer eens een gezellig kaartje in het rose gemaakt, want dat werd wel weer is tijd.


Ik ben gewoon helemaal in love op dit lieve zoete plaatje van Syta, omdat er op de FB-groep van Syta een maand challenge is met het thema baby kon ik het niet laten om dit plaatje te gebruiken.


Dit is toch heerlijk zo,n kleine wurm die gelukkig nergens weet van heb wat er nu speelt in de wereld.


Tevens heb ik voor deze keer nu is geen ddbd mal gebruikt , maar wel de skechts challenge van Noor! Design van deze maand omdat het gewoon een leuke skechts is . Op de ene tag heb ik een tekststempel gedaan en bij de andere twee bingokaartjes. 


Net als altijd mag er geen strik ontbreken...vind ik... het leuke babyflesje is afkomstig van Syta net als de kantenbloem en vlinder met het lint en de bloementjes.


Ik zou zeggen oordeel zelf weer over mijn kaartje en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer. Blijf gezond en STAY AT HOME


CHALLENGES:

















3 opmerkingen:

  1. Ach Jolanda wat een super lief babykaartje heb je gemaakt met zulke geweldig leuke details allemaal...Echt een SCHATJE!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan smelt je toch van zo'n beeldige kaart en schattig plaatje! Ik ben ook helemaal weg van deze ronde stans om het plaatje heb ik alleen nog maar bij jou gezien! Ik geniet van al het moois wat er is te zien op je kaart Jolanda en is vast een winner!
    Take care en wees alert op je werk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaart Jolanda!

    Echt jou thema en kleurtjes. Zoals altijd veel te zien.

    Pas goed op je zelf en hopelijk te snel.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda