Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 9 april 2020

Theetijd deel 1/Teatime part 1

                                           Hallo allemaal

Gisteren heerlijk genoten van het warme mooie weer en vandaag is er iets wind koud, maar best goed toefen buiten. Een tijdje terug heb ik een workshop gevolgd en natuurlijk was ik weer niet klaar en dus in mijn spaarzame vrije tijd heb ik het nu afgemaakt en kan ik het gewoon laten zien.


En ja dan ben je zo bezig met de workshop dat ik tegen mezelf zei...he deze heb ik al is gemaakt thuis hihihi...even opgezocht en ik heb dit model dus al is een keer gemaakt in 2017, maar goed dit is pas deel 1 ervan, want s,middags gingen wij deel 2 maken en tijdens de workshop hadden wij een high tea dus ja dat is even anders dan dat je dit gewoon thuis aan je bureau zit te maken toch?


Om het in de kleur te houden ben ik speciaal van pickwick  sterrenmunt thee wezen kopen, want ja een geel of oranje theezakje vind ik hier niet mooi bij passen...we blijven in het themakleurtje.


En omdat we in een moeilijke periode zitten heb ik dit kaartje/album aan mijn over buuffie gegeven als een soort van hart onder de riem, omdat zei mij vorig jaar in een moeilijke periode heb bij gestaan.


Ik zou zeggen hou mijn blog in de gaten, want ik hoop deel 2 ook gauw te kunnen laten zien. Voor nu wens ik jullie hele mooie zonnige paasdagen toe en stay safe dan zeg ik weer graag tot een volgende creatie maar weer...STAY AT HOME.


CHALLENGES:








8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie Jolanda en zowel de binnenkant als de buitenkant is helemaal mooi op elkaar afgestemd. Dat van die bijpassende theezakjes snap ik helemaal dat zou ik ook doen hihi. Lief om dit aan je overbuurvrouw cadeau te doen, dat zal zeker gewaardeerd worden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for your entry in the Cute Card Thursday challenge. Your project is so beautiful

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldig Jolanda en ja dat van de bijpassende theezakjes zou ik ook gedaan hebben! Een heel erg leuk en lief presentje voor je buuf! Heerlijke afsluiter een high tea na de workshop, gaat er altijd wel in hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you so much for joining us at this weeks Aud Sentiments Challenge - Anything Goes with a Sentiment! This is a very elegant card! -Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card! Lovely use of embellishments! Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous!! Thank-you so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge. Hope to see your beautiful creations in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! So sorry this is late, but with everything going on, I’m just getting around to doing this. Please stay safe during this time.
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love all the lacey looking details! Thank you for sharing with the Crafter's Castle Challenge Blog. ~Tracy, DT Member

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda