Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 23 juni 2020

Happy Birthday

                                       Hallo allemaal

Tja en dan heeft blogger het over interface...nou ik weet het allemaal niet meer...probeer het uit zeggen ze en ja ik ben bang dat ik alles dan kwijt ben, maar nu gewoon nog lekker op de oude manier bloggen dus en vanavond heb ik een verjaardagskaartje voor jullie gemaakt lekker in het rose, want dit is het thema op FB bij Syta,s Kaartengroep en duurt de hele maand juni.


En zie hier...het kaartje is al bij de ontvanger vanochtend bij haar door de brievenbus gedaan. Een kaartje voor mijn oude buuffie die nu een straat verder is verhuisd.


Het plaatje is afkomstig van knipvel 190209 en het achtergrondvel is nummer 190310 en allemaal terug te vinden in de webshop bij Syta.


Het kanten vlindertje, witte kant, roosjes en ander prullaria komen eveneens bij Syta vandaan.



Zoals je kunt zien ontbreek ook de strik niet net zoals mijn favoriete malletjes oude en nieuwe. Ik ga morgen lekker genieten van mijn vrije dag die begint met een flinke wandeling samen met mijn wandelmaatje...voor nu zeg ik tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGE:





6 opmerkingen:

  1. Je hebt er een hele mooie romantische kaart van gemaakt Jolanda. Chique met die mooie strik en het kant. Wandel ze morgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous! the butterfly is amazing. Thanks for entering your wonderful creation in our Things with Wings challenge at The Crafter's Cafe this fortnight.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a gorgeous shabby chic creation!
    Thank you for joining Creations in Pink challenge!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A wnderful creation, and I adore that beautiful lace butterfly. So glad you shared with us at the Crafters Cafe "Wings" challenge, CarolG.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing card, I love yours design.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards
    Danka
    TTCRD
    Twórcze pasje Danki {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great Mixed Media entry for Scrapping4funChallenge #169. Beautiful job. Candi-DT member

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda