Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 4 juli 2020

Schudkaart/shaker card

                                        Hallo allemaal

Vandaag laat ik jullie een schudkaartje zien...mijn allereerste...nog niet zoals ik hem hebben wil, maar ik ben er tevreden over en mijn ontvanger was dol enthousiast en daar doe ik het voor. En nu heb ik best veel spulletjes en dan ga je zoiets maken en dan denk je...oeps, maar gelukkig had mijn vriendin Moon nog wat voor mij om de schudkaart mee te vullen en na wat heen en weer geapp van hoe moet dit en hoe moet dat is dit het eind resultaat geworden.


Tja en zo zien jullie natuurlijk nog niet veel...ok je ziet iets zitten bij het plaatje en ja dan moet je de rest er even bij denken.


In de schudkaart heb ik wat lila pareltjes en pailletten gedaan en voor het accent wat groene mini kraaltjes erbij. Dit wordt dus echt weer struinen bij die goedkope winkel...hahaha.
Zoals gewoonlijk heb ik weer een plaatje van Syta gebruikt KV 161204.


Net als dit leuke kanten vlindertje, bronsen hoekje, inkt pennetje en bloemetjes kun je terug vinden in de webshop van Syta.
Verder heb ik de randjes van het cardstock en design papier bewerkt met distress.


De strik mag zoals gewoonlijk niet ontbreken en het filmpje staat op mijn mobiel, maar die hoop ik via FB te kunnen plaatsen. Voor nu zeg graag tot een volgende creatie maar weer. 



CHALLENGES:







7 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart geworden Jolanda. Mooi opgebouwd in mooie warme kleuren en dat schudgedeelte geeft er wat extra's aan. Niet te zien hoor dat dit je eerste is. Ik vind hem top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Jolanda! Mooi plaatje en papiertjes, echt wel gaaf met het schudgedeelde.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Jolanda,

    Mooie kleuren en veel te zien.
    Als je eerste schudkaart al zo mooi
    is kijk ik vol verwachting uit naar
    de volgende. Nu heb je goed excuus om
    te shoppen hihihi

    Liefs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Jo, de schudkaart is prachtig geworden. En niet te zien dat het de eerste is. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card. Love the card design. Thanks so much for entering your lovely card into our 'Anything Goes ' challenge at Craft-Dee BowZ this month. Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow! Just love all the detail and colour combo!
    Thank you for joining Creative Moments!
    Hope to see you again!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh how beautiful your card is! Thanks for joining in at Dream Valley!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda