Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 23 september 2020

Herfst/Autumn

                                            Hallo allemaal


Wat een heerlijke nazomer hebben we gehad...ja ik zeg gehad, want volgens het zeggen is het gedaan met het mooie weer en vandaar dat ik voor jullie een creatie van de herfst heb gemaakt wat tevens het thema op FB is bij Syta,s Kaartengroep.

De basis heb ik van kraft gemaakt en de DDBD mal 200...verder heb ik design papier falling leaves van Joy gebruikt.


Het schattige plaatje is afkomstig van KV 180801 en is HIER te vinden. En met dit weer is het geweldig mooi om in de bossen een lekkere wandeling te maken met de hond.


Verder heb ik zoals altijd gestoeid met mijn favoriete mallen en natuurlijk met de mooie spulletjes van Syta. Ik zie jullie graag bij een volgende creatie maar weer. 


CHALLENGES:







6 opmerkingen:

  1. Ja de zomer is nu echt voorbij hè Jolanda maar de herfst kan ook nog mooie dagen hebben, maar voorlopig ook veel buien. Je hebt een hartstikke mooi herfstsfeertje gemaakt op je kaart met lekker veel laagjes ik hou er van!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Jolanda. Prachtig gewoon.
    XX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card! Love all the details
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Hugs
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een schitterend lief kaartje
    leuk dat je mee doet aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow a stunning card, I love all your embellishments. Thank you for joining us at Aud Sentiments Challenge Blog
    Best Wishes Lisa xx
    craftycard-designs.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is stunning!!!

    Thanks for playing along with us at Aud Sentiments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda