Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 11 november 2020

Love Birds

                                                Hallo allemaal


Vandaag geen kaart maar een winterse tag/label voor jullie het nieuwe thema van de maand challenge op FB bij Syta.  


Als basis ben ik gestart met kraft en ditmaal heb ik 2x een  DDBD mal gebruikt. De eerste is no.156  en daarboven op no. 116


Voor dit lieve plaatje van twee lovebirds in een winter wonderland heb ik KV 201002 met AV 180907 en 200801 en dit is allemaal terug te vinden op de website  van Syta


net als alle  frutsels, lintjes, tierenlantijntjes, pareltjes, bloemen kun je daar vinden.


Net als dit leuke strikje.


En om een lang verhaal kort te maken/houden hoop ik dat jullie weer inspiratie heb kunnen opdoen en dan zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:

https://lemonshortbreadchallenge.blogspot.com/2020/11/challenge-132-anything-goes.html







7 opmerkingen:

  1. Weer een topper Jolanda en prachtig deze blauw tinten op een heel gaaf model en heel mooi versierd met van alles en nog wat...ik hou ervan net als jij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning card, love the layers and the colours. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart / tag.
    Geweldige kleuren en details.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Liefs Bianca
    Winter Wonderland Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige mooi kaart!
    Je hebt je lekker uitgeleefd met je favoriete stansjes
    en frutsels en ik...ik heb genoten van het eind resultaat.

    Leafs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a stunning Christmas card, thanks for joining us at THAIC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful Christmas colours with wonderful colours and sa many details.
    Thank you for joining the W and X challenge at ABC Christmas Challenge.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a gorgeous creation with so many interesting details.
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda