Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 20 januari 2021

Scrap it Easy

                                Hallo allemaal


Vandaag een korte blogpost voor jullie maar wel eentje met veel foto,s. Op FB bij Tiets is een leuke uitdaging daar komt iedere maand een leuk idee om te maken en heet zoals de titel van mijn blog al zeg Scrap it Easy en dat houdt in dat ook mensen die niet of nooit kaarten maken dit kunnen maken. voor de maand januari was het een mini album en...vind ikzelf ...mag ik best een beetje trots zijn, want ik vind hem gaaaf geworden...beoordeel zelf maar.



Voorkant mini album


Voorgezicht


Binnenkant


Een boekje vol met labels en allerlei frutseltjes... of gewoon lekker opgepimpt.


Veel vlinders komen erin voor, want ik hou gewoon van vlinders ...die zijn zo sierlijk.


Het design papier is van Lemon Craft...House of Roses en de gebruikte materialen en plaatjes zijn te vinden bij SYTA


Oude en nieuwe mallen van mijn favoriete merk.


Op de rechterpagina een extra kaartje gemaakt...vergeten een foto van te maken.



En tot slot de labels...voor en achterkant bewerkt.


Met tweede label van rechts een extra pocket gemaakt.



En suprise ook daar weer een label in verwerkt/verstopt.


En dit was dus nu een blogpost met heel veel foto,s...hoop dat jullie er net van genieten als dat ik doe en ik hoop jullie graag bij een volgnde creatie weer te zien. Stay Safe...Stay Home.

















3 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Prachtig!!!
    Door foto's kunnen alle mooie details nog eens extra goed zien.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig vintage album is dit Jolanda, zo een mooie details erop en ook prachtige tagjes...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat gaaf en mooi Jolanda.
    Veel liefs Bianca XX
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda