Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 21 maart 2021

Slimline kaart

                                              Hallo allemaal


Nou je moet niet vragen hoe, maar het is me gelukt...ten eerste zit het allemaal een beetje tegen...vol goede moed vanochtend aan de dag begonnen om wat later zomaar uit het niets door mijn rug gegaan en zo erg dat ik mijn man moest roepen om te helpen...ach ja ouder worden komt met gebreken zei mijn vader altijd en nou dat is waar hoor kan ik je zeggen, want zo,n twee weken geleden schonk ik s,middags een groot glas thee voor mezelf in en opeens sprong het glas pardoes uit elkaar en je raad het al...ik kreeg de volle lading over mijn been en voet heen, maar gelukkig is dit nu al aan de betere hand en gelukkig kan ik nog kaartjes maken, want dat zou echt een straf zijn als ik dit niet meer kon. Dus op naar mijn kaartje zou ik zeggen.


Zo zit ik in de paaskaarten en nu dus weer in de kerstkaarten en ditmaal is het een slimline kaart geworden en zoals je zit is dit een lange smalle kaart en je kan er alle kant mee uit. Voor een eerste vind ik hem goed gelukt al zeg ik het zelf.


Het mooie plaatje is weer afkomstig van Syta en natuurlijk ook weer mijn favorieten mallentjes gebruikt...hoe kan het ook anders.


Nu eens niet een strik of bloem in de picture, maar mijn label met tekst  gedaan bloemen zijn er wel op verwerkt op mijn kaart vond ikzelf wel mooi staan.


Nou ik ga dit lijf weer is in beweging zetten en ik zie jullie graag bij een volgende creatie maar weer.



Gebruikte materialen:
DDBD 470.713.855
KV: 170901-Syta van Gelderen
AV: 180903 Syta van Gelderen
Embelischments Syta van Gelderen
Notebook Circles 6002/1564
Mixed Up Stuc Tape 6002/0588
Vaessen tag pons 21494-003
Kraft
CS-ecru
rietjes en bloementjes

CHALLENGES:















7 opmerkingen:

  1. Hai Jootje

    Je wordt inderdaad echt oud😉😉.....gelukkig maar 😅😅

    Je kaartje past mooi bij deze koude dag...je zou eerder qua temperatuur aan winter denken dan het voorjaar.

    Vind hem erg leuk en ik blijf maar kijken naar de ronde stans die je hebt gebruik...
    De uil staat lekker aanwezig te zijn.

    Benieuwd naar je volgende slimline kaart.

    Leafsss Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee dan ben je een pechvogel zeg, gelukkig lukt het knutselen nog. Je kaart is een plaatje Jolanda. Mooi plaatje, mooie stansen en heel leuk gecombineerd allemaal.
    Pas goed op jezelf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely gorgeous! Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dir slimline kerstkaartje Jolanda...er is inderdaad veel moois op te zien...
    en hopelijk gaat het snel beter met je rug...beterschap in ieder geval!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. uauuuu, this card is so beautiful ! Thanks for playing at 52cct

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this! Thanks so much for sharing with us over at Love To Scrap Challenge Blog this month! We appreciate you joining us!
    Hugs,
    Leslie, LTSCB DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda