Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 11 februari 2022

Valentine

                                          Hallo allemaal 


Net terug van een rondje met de hond...heerlijk gewandeld in het zonnetje, want uit het zonnetje is het best nog fris...gelijk even wat boodschappen meegenomen niet veel omdat de hond dan buiten moet blijven en dat is iets wat ik niet prettig vind om te doen...maar goed genoeg geklets ik ga over tot de order van de dag...mijn kaartje en nu is geen dieren in de winter.

                   

En zie hier een Valentijns kaartje...ik moet je zeggen het viel niet mee dit keer het kwam echt vanuit mijn tenen, maar dan heb je wel wat whahaha.


Het lieve plaatje is natuurlijk afkomstig van Syta,s knipvellen...wie wordt daar nu niet vrolijk van.

Ook heb ik weer is een magnolia stempel gebruikt en dat voelde best goed om weer aan de kleur te zijn met mijn copics en ja die moesten echt even afgestoft worden. Ik ga mezelf niks beloven zoals ik ga vaker aan de kleur...ik zie wel wat er uit mijn handen komt.
Ik wens jullie een heel fijn weekend en ik zie jullie graag bij een volgende creatie maar weer.

                                                    Liefs en groetjes 

                                                    CHALLENGE:




 







14 opmerkingen:

  1. Lovely, so much interest in this card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een explosie van liefde op je kaart! Zonnetje was heerlijk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefdevolle kaart Jolanda! Rood met zwart tinten het is prachtig ook met al je verschillende hartjes! Blijft leuk deze cupido ... super kaart!!! fijn zonnig weekend verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG this is just precious! What a beautiful design! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Hearts’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    P.S. Are you aware of the new color challenge called COLORFUL OPTIONS CHALLENGE and the February color is RED … I hope you’ll come share this beauty with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulously creative and beautiful! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}
    {Double D}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for entering your beautiful project in our challenge at Colorful Options!
    Diane CO DT {Nellies Nest}
    {Colorful Options}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A wonderful creation, thanks for joining in the fun at Double D Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 💗💗💗 this! Such a sweet Valentine's Day Card. Thanks for sharing with us at the Colorful Options Challenge. We look forward to seeing you in the future. Cheers, Makira CO DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning! Thanks for joining at Magnolia Forever February Anything Goes
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuke kaart met de hartjes en cupido, en wat een schattig plaatje erop..hier wordt je toch blij van..Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier straalt de liefde gewoon vanaf, wat een mooie creatie. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card 🙂 Thanks for your participating at Simply Magnolia. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful card with so many amazing embellishments. Thanks for sharing at Pearly Sparkles.
    Larelyn
    Pearly Sparkles DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze challenge!
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda