Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 19 juni 2022

Zon, zee enstrand

                                    Hallo allemaal


Vandaag een heerlijk zomers kaartje gemaakt, met wat oude en nieuwe spulletjes. Ook heb ik weer is een schudkaart gemaakt.  Desgin papier en plaatje zijn weer afkomstig van Syta van Gelderen. deze wilde ik jullie weer even laten zien.




En voor het zover mogelijk is voor een ieder wens ik jullie een fijn vaderdag toe

Liefsss en groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda