Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 11 februari 2012


                                                            Hoi Allemaal
Vandaag lekker aan de freubel geweest en dit is het geworden. We zitten nog lekker allemaal in de winter en vandaar dit kaartje.
ook ditmaal weer een magnolia afdrukje en natuurlijk met me copics ingekleurd.
Het scrappapier komt bij de goedkope drogist vandaan, want ben een beetje alles aan het opmaken wat kan een mens veel hebben. Hoop dat jullie ook deze weer leuk vinden en ben benieuwd naar jullie reacties

Groetjesssss en een fijne avond Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Hij is heel erg leuk geworden, erg leuke kleur
    en wat een mooie hoekjes heb je erop verwerkt.
    Fijne avond, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,

    Schitterend mooi kaartje heb je gemaakt.
    En bedankt voor je tip ik heb hem erop staan;)

    lieve groetjes, Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Jolanda
    wat zijn die hoekjes leuk zeg

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda