Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 12 augustus 2012

Voor mijn grote vriend / Foar myn greate freon




Oooooooooo en wat zal hij opkijken als hij dit stoere mannenblik zie wat ik voor hem heb opgepimpt. Hij heeft de afgelopen dagen zoveel voor mij/ons gedaan zelfs in zijn vakantie kwam hij een weekend klussen terwijl ik met mijn dinnetje (zijn wederhelft) lekker ging shoppen en nu zijn ze er weer een weekend en wel onverwachts, want dit stond niet gepland.






 Dit blik heb ik lekker in de kleuren zwart/wit gedaan en voorzien van schroefjes, moertjes, nippeltjes, spijkers en weet ik veel hoe de rest heet, want daar is hij gek op op oud gereedschap/ald ark, maar dan vooral van heeeeel lang geleden en ik heb dat gewoon uit de spullen bij Willem (mijn man) weggehaald gewoon even lekker snuffelen in de hobbykamer van mijn man :) en wat je daar allemaal niet ziet en vindt hihi, maar das weer een ander verhaal. De deksel is bewerkt met potloden en natuurlijk met schroeven en een mooie strik ik heb geen bloemen of ander vrouwlijk tintjes gebruikt, want ja daar kan ik natuurlijk niet mee aankomen met zo'n stoer blik. Op de potloden zit een vissende edwin met charms eraan een hamer en een nijptang.



Nou JOHAN ik hoop dat hij in de smaak zal vallen en ik heb zelfs enkele FRIESE  zinnetjes geleerd en gebruikt.Tevens wil ik ook mijn nieuwe volgers welkom heten en leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en dat jullie hier maar een hoop inspiratie op doen. En aan een ieder van jullie zeg ik weer BEDANKT voor jullie leuke berichtjes die ik met veel plezier weer lees. Groetjesssss en Liefssssssss Jolanda.
                                                                     
                                                           XXX   
                                                    



En dit is nu Johan zijn reactie.



11 opmerkingen:

  1. Wauw Jolanda dat heb je nog eens mooi gemaakt zeg daar zal Johan vast heel blij mee zijn. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou als ik Ina moet geloven (die staat nu naast me)dan zit dat wel goed:)

      Verwijderen
  2. Zo jij hebt niet stil gezeten zeg,wat een origineel cadeau heb je voor Johan gemaakt Jolanda, je man zal wel denken waar zijn mijn bouten, moerem, schroeven en de hele rattaplan. Kan jou het schelen als hij moppert je hebt iets prachtigs gemaakt en daar gaat het om toch????
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creatie. Daar moet Johan wel heel blij mee zijn! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww wat heb je dat leuk gedaan zeg,
    aan de foto te zien is Johan er wel mee in zijn sas.

    hihihi nu nog een foto van je man die zijn spullen aan het zoeken is.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaaaat een leuk idee Joooo nou dat is zeker wat voor Johan, zie dat hij in zijn nopjes is, heel leuk gedaan meis toppie!!!!!! hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig gemaakt Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat een super gaaf blik.daar zal hij vast blij mee zijn geweest. kwam via via op je blog en ben gelijk volger geworden

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een keigave creatie heb je van dat blik gemaakt;heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Jootje,

    In het echie is nog leuker en de inhoud
    is ook erguhhhhhhhh lekker hahahaha

    Leafsssssssss Ina en Johan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda, ik heb begrepen dat je vandaag jarig bent, ben wel een beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd meis en ik hoop dat je een topdag hebt gehad.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda