Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 7 oktober 2012

Kerst bij de Eskimo,s

Ja en zoals beloofd is me kerstkaartje nu ook klaar en ik heb het helemaal gehad voor vandaag, want al dat genies en geproest mens wat voel je je eigen dan lamlendig, maar ok daar hebben we allemaal wel eens last van. Ik ga zometeen lekker een het douche nemen en daarna kruip ik lekker nog ff onder een deken op de bank met een lekkere mok hete thee met citroen dan kan ik dat lekker straks uit zweten en neem lekker een kruik mee naar bed hihi daar zal mijn eega niet blij mee zijn maar genoeg hier over nu.
 En dit is het geworden me kaartje ik doe nog lekker nergens ff aan mee en heb dus naar eigen idee een kaartje gemaakt en heb ditmaal een stempel afdruk gebruikt van twee eskimo,s lekker een beetje bling bling gedaan en wat glitter gebruikt en ja Corrie ook ik vergeet wel eens wat, want me schaatsen hangen nu los in de lucht,(had toch me brilletje op) maar er hangt inmiddels een lintje bij. Wel voor mij zit het erop nu wens jullie een fijne avond toe en tot gauw. Liefsssssssssss Jolanda

10 opmerkingen:

  1. Hihihi ik heb het ene berichtje nog niet geplaats of de volgende creatie verschijnt al;) dit is ook een schitterend kaartje en die stempel blijft geweldig leuk

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje, leuk afdrukje, mooie kleur kerstkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi,
    schattig zijn die eskimo's. Het geheel is echt een plaatje hoor!
    Heb gelijk even 'bijgekeken' en het zijn allemaal juweeltjes.
    Enne .... dank je wel voor je lieve berichtje, doet me heel goed.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart die neuzende eskimo's(als zíj maar niet verkouden zijn,dan zijn het natte "zoentjes"),beterschap en lekker zweten,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat schitterend gemaakt Jolanda en dat terwijl je je zo beroerd voelt meis. Ik vind het een toppertje, kruip gauw onder de wol, alhoewel dat zal je nu wel liggen en ik hoop dat je snel weer opknapt. Want ziek zijn is maar niets. Beterschap.
    Liefs van Anita en een knuf van Nick (misschien dat dat wat helpt).
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die leuk!!!!!! Jolanda,wat een schatje met die knuffelende eskimo's,mooie kleuren ,echt een prachtige kerstkaart.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart Jolanda,de stempel blijf zeker erg leuk. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk kaartje heb je gemaakt, en ik wens je van harte beterschap knap maar gauw weer op.
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda