Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 3 november 2013

Alweer bijna 1 jaar

Zo hehe eindelijk kan ik jullie weer eens wat laten zien ben er even tussenuit geweest mijn vakantie heb ik inmiddels ook gehad en heb heerlijk genoten en ja dan roept die plicht weer van werken en bij terugkomst bleek dat ik een jubilaris was, want ik was nl. 12,5 jaar bij het bedrijf dus dat begon lekker en ja gelukkig komt ook weer een beetje de zin om te freubelen terug. Ben jl. donderdag nl. met mijn vriendin naar de Krea Doe geweest in Utrecht en ja dan ga je gewoon weer zin krijgen me bloed ging weer kriebelen en dus heb ik dit weekend voor het eerst weer wat stappen gedaan in blogland en zie dat ik ECHT een hoop heb gemist zoveel mooie kaartjes en ja dan zijn er maat(jes) die voor een tweede keer alweer oma zijn geworden hoe geweldig is dat. En ja ook ik ben een oma en onze kleindochter wordt a.s. donderdag alweer 1jaar hoe snel kan het gaan. Dussss heb ik dit weekend iets leuks zitten maken voor Vera dit had ik gezien op de beurs en dacht dit ga ik doen het is inmiddels af en ben zelfs al met een kaartje begonnen. Die beurs was de oppepper die ik even nodig had denk ik. In ieder geval is dit uiteindelijk het resultaat geworden wat ik heb gefreubeld.
Met dit 3D kastje ben ik al aan de slag gegaan op de beurs en wel bij Zwanette's Sprookjes Atelier daar kon je dus een workshop met allerlei houten materialen en ik had dus voor een 3D kastje gekozen het designpapier en hout heb ik op de beurs bewerkt en de rest van het weekend thuis gedaan. Vond nog een leuke stempel van Eline,s baby en een tekststempel erbij gedaan en nu hopen op een plekje in haar kamertje.
Nou ik ga nu voor vanavond afsluiten met een lekker bakkie thee en languit op de bank genieten van dokter Tinus. Ik zeg tot gauw, want jullie gaan me weer tegen komen hier in blogland:) Liefsssssss Jolanda.

XXX

13 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooi kastje heb je voor je kleindochter gemaakt....ik ben met Maja de Bij bezig voor Iefke. Het moet nog even goed drogen. En meis nog gefeliciteerd 12,5 jaar alweer dat is niet niks....dat is nog eens leuk terug komen van vakantie Jo.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dt er weer zin in hebt Je hebt een mooi kastje gemaakt voor Vera.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda
    gezellig je weer even te lezen

    gefeliciteerd met je 12,5 jarig jubileum.

    Een super leuk kastje heb je gemaakt voor je kleindochter

    Groetjessss Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda, gefeliciteerd met je 12,5 jarig jubileum op je werk en dat schilderijtje voor je kleindochter heb je leuk gemaakt...tijd vliegt idd..we gaan alweer richting 2014...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat voor de jarige. En Wauw, wat heb je er een mooi kastje van gemaakt. super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige creatie en fijn dat je weer in blogland bent.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig creatieen heel mooi opgewerkt allemaal met gave kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie. Heel mooi gemaakt met prachtige details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh wat schattig gemaakt, heel mooi gedaan hoor. Fijn om weer even wat van je te lezen en te zien.


    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat schattig gemaakt, heel mooi gedaan hoor. Fijn om weer even wat van je te lezen en te zien.


    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben bij je blog terecht gekomen omdat ik een kaartje van je op Hobbyjournaal zag staan. Mijn complimenten voor je prachtige creaties. Helemaal leuk. Ben je meteen gaan volgen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is mooi! Dat heb je maar weer eens mooi gefikst, Prachtig zal dit in haar kamertje hangen. Top
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda