Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 28 januari 2014

And the winner is...................

Zo dat hebben we weer gehad een druk, maar heel gezellig weekend en ja wat zijn er een kaartjes gekomen zowel van vrienden, familie als van jullie en een deel van de kaarten heb ik op de foto gezet . Heerlijk een weekend lang mijn vriendin en haar man over de vloer gehad natuurlijk hebben we samen nog even een hobbywinkel bezocht hahaha ja dat konden we niet laten. Ook al hadden we geen tijd om te hobbyen dit weekend er moest nog iets gekocht worden wat we niet hadden hahaha. Maar nu over naar de winnaar en dat is geworden (nu hebben we dus tromgeroffel;))


Anja van harte gefeliciteerd als je mij een mailtje wil sturen met je adres gegevens dan komt de candy zo snel mogelijk jou kant op. Tegen een ieder van jullie en ook namens Willem wil jullie heel erg bedanken voor de leuke en mooie kaarten die jullie hebben gestuurd. 


3 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Wat leuk dat ik de candy heb gewonnen. Spannend wat straks op de deurmat valt. :-)).Ik stuur je zo een mailtje. En zo te horen heb jij/jullie een heerlijk weekend gehad.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Anja met het winnen van de candy

    Jolanda jij bedankt voor deze leuke kans

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jolanda nog van harte gefeliciteerd met Willem wat een moeilijke keuze heb je moeten maken met al die kaartjes zeg. Verder wens ik je van harte beterschap. Donderdag pas ik voor het eerst op twee kleintjes ben vast toto los aan het einde van de dag, maar ik doe het met alle liefde.....het is z n dankbaar werk om op je kleinkinderen te passen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda