Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 18 januari 2015

Love Letters from Paris

En wat een druilige weer hebben we toch, maar ik vind het eigenlijk niet zo erg hoor, want al die pakken sneeuw vind ik maar niks krijg je alleen maar vieze troep van in de straten. Daarom heb ik weer is een vrolijk en warm kaartje gemaakt voor de nieuwe challenge van WLVC de 40e alweer en ditmaal heeft Liesbeth voor het thema gekozen en dit is geworden maak een kaart/creatie met embossen......wet or dry. Dat houdt in dat we iets willen zien met frantage/embossingpoeder of gewoon met een embossingfolder of mal. Nou we zijn natuurlijk allemaal met die mallen begonnen dus dat moet niet moeilijk zijn. Aan gezien ik een hoop spulletjes heb (wie niet hihihi) ontbreek bij mij dus wel dat frantage en embossing poeder, maar niet getreurd ik heb mijn folders en mallen nog dus gelukkig kon ik een mooie kaart als voorbeeld maken voor jullie en ik koos voor Parijs de stad der liefde jammer genoeg is er de laatste dagen veel meer gebeurd dan een ieder wilde, maar ik blijf nog steeds mooie momenten houden van die oude stad van de liefde.


Zoaqls jullie kunnen zien heb ik dus een folder gebruikt met tekst heb wel even de oude doos met folders door moeten spitten, maar uiteindelijk werd deze mijn keuze en in mijn hoofd was mijn creatie al geboren zullen we maar zeggen. En met deze frisse warme kleuren denken we het druilige weer gewoon weg.


Verder heb ik gebruik gemaakt van een vlindertje, hartjes hoe kan het anders en kant en strikjes. Natuurlijk hebben we deze keer weer een mooie prijs en de sponsor daarvan is 


Ik zou zeggen doe gezellig weer mee met onze challenge dat kan tot 2 februari 18.00 u, want naar buiten gaan zit er toch niet in met dit weer en neem gelijk als jullie zin hebben een kijkje op ons blog voor nog meer voorbeelden van mijn collega,s. En ook wil ik Thea van harte welkom heten hier op mijn blog en ik hoop dat je veel plezier beleeft aan mijn creaties en ook wil ik iedereen weer bedanken voor de lieve en leuke enthousiaste berichtjes die jullie hebben achter gelaten op mijn vorige post. met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van Cards2create # 18 en daar is het thema een vintage verjaardags kaart/creatie en bij Cards en Scrap Challenge verwerk houten figuurtjes op je creatie. Ik zou zeggen geniet van de dag en tot een volgende creatie maar weer









15 opmerkingen:

  1. Jammer genoeg heeft de stad der liefde opeens een schaduwzijde gekregen...
    Je kaartje is heel mooi Jolanda en leuk om te zien hoe jij het "embossing -thema" verwerkt hebt op je kaartje.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart. Mooi kleuren, details en plaatje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ik kijk mijn ogen uit er valt weer heel veel te bekijken.
    Je hebt weer flink je best gedaan meis het is een toppertje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die romantiek op je kaart!
    Zo "kenden" we Frankrijk/parijs en inderdaad nu met schaduwzijde.....
    fijn om met die druilerige dagen lekker aan je hobby bezig te kunnen zijn he!
    Fijne avond!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie romantische kaart .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, geweldig mooi gemaakt, veel moois op te zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Jolanda met die Parijse romantiek. Die embossingfolder met "geschreven" tekst blijft een hele mooie en heel divers te gebruiken. Op je kaart komt hij ook heel leuk uit...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    wat een prachtige romantische kaart
    super mooi !
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind hem zo mooi en warm van uitstraling en zo romantisch.
    heel mooi gedaan meisje en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart ziet er super uit Jolanda, je zal 'm maar krijgen. Zo heerlijk romantisch en zoveel op te zien. Prachtig.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaja it's me.................

    Wat een schitterende kaart ondanks dat het vintage is ;) lol.
    Ook je andere kaartjes zijn erg mooi dinnetje.

    Hopelijk keert de rust weer terug in 2015 en kom ik ook aan bloggen, kaartjes maken en me eigen blog toe.


    Kuzzzzzzzzzzzzz en tot straks Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt er weer wat mooi's van gemaakt
    gr
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    Wat heb je een schitterende kaart gemaakt. Bedankt voor je deelname aan ons blog Cards2Create. Succes met het winnen met de top 3.
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda