Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 18 februari 2015

Lunch at the top

Vandaag beginnen we weer met een nieuwe challenge bij WLVC en wat hebben er toch weer veel mee gedaan met de afgelopen challenge. Dat vinden wij natuurlijk super leuk en ditmaal hebben wij als thema een mannenkaart en is de keuze van Henriette natuurlijk wel in vintagestijl, want wij zijn een vintage blog. Voor vele misschien een uitdaging en voor andere weer misschien een makkie, want er zijn er die niet van  bloementjes houden om  te gebruiken op hun kaart maar  mag altijd het is maar wat je zelf leuk vind. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik dit altijd wel een moeilijk thema vind en zit dus soms avonden, maar te denken, schuiven en te dubben, maar er komt toch altijd weer wat op papier uit dit koppie en handjes.


Ik ben van kraft uitgegaan en verder met de kleuren zwart en wit. Deze zwart/wit foto hebben wijzelf ook aan de muur hangen en vindt deze zo geweldig dat ik daar iets mee wilde doen en dus was het idee geboren.
Dit vind ik dus nu typisch een mannenkaart voor mij alleen als ik die kerels zo zie zitten dan krijg ik spontaan  hoogtevrees van. Het kraft is gedeeltelijk bewerkt met witte geso iets wat ik nog niet helemaal in de vingers heb, maar oefening baart kunst toch.



Er zit ook nog wat echte moertjes , nippeltjes of hoe dat ook mag heten in die mannen wereld. Natuurlijk kan en mag er een dop van een bierflesje ook niet ontbreken op een mannenkaart. En tja zoals jullie zien geen bloementjes , maar ach soms moet je durven om uit je comfort zone te stappen dat zou in ieder geval mijn vriendin zeggen, maar dit is nu dus helemaal haar ding. Ik zou zeggen Ina kom maar op als je durft. de challenge loopt tot 2 maart 18.00 uur en wil je meer inspiratie kom dan langs op ons blog en zie wat mijn andere team genootjes voor moois weer hebben gemaakt voor jullie. Ook deze keer hebben wij weer een  leuke prijs voor jullie die ditmaal wordt gesponsord door 




                                                                                                 
       
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van cards2create # 19 thema  zwart/wit en een andere kleur en bij  de challenge van KIC # 53 thema 
jongens/ mannen. Tegen jullie zeg ik weer graag tot een volgende creatie maar weer.

22 opmerkingen:

  1. Nou dat is helemaal goed uit je vingers gekomen Jolanda. Het ziet er weer helemaal top uit hoor. Mooi gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Supergave kaart. Kei mooi. Leuk dat je meedoet met KIC en suc6.

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Jolanda, supergaaf plaatje ook, dat waren wel stoere mannen hoor om zo op de foto te gaan, zou er zelf niet aan moeten denken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een schitterende mannenkaart is zit zeg. Daar bak ik nu helemaal niets van, vind die zo ontzettend moeilijk om te maken en heb dan totaal geen inspiratie terwijl ik best wel leuke materialen heb om mee te werken, erg. Jij bent dus al 2 keer oma en ik zag de foto's net, wat een dotjes zijn en en wat hebben ze mooie namen. Het is een spannende maar ontzettende leuke tijd, je zult af en toe wel weer wat lezen op mijn blog;) Fijne dag, liefs Hanny, tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vet stoer kaartje hoor! En ja ook ik heb die mannen jaaaaaaaren lang aan mijn muur laten hangen....maar ligt nu achter het schot op zolder....en als ik dit nu weer zo zie denk ik dat ik um misschien toch maar weer eens tevoorschijn ga halen hihihihihihi...
    Ik hoop dat je inmiddels weer wat meer bent opgeknapt!
    En fijne dag nog verder!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Jolanda,

    Wat een prachtige mooie kaart heb je gemaakt, nu was jij een klein beetje uit je comfortzone en ja ik neem je uitdaging aan;)
    Dit is idd meer mijn ding niet echt het vintage maar wel minimaal bloemetjes en vooral geen kant hahahahahaha
    Toen ik op het WLVC blog keek dacht ik gelijk al yesssss en eindelijk mannenkaarten.

    Zie je zaterdag, me lijstje ;) ligt al klaar

    Leafssssssssssssssssss Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja jacomijn jeugd sentiment....Jo je hebt er een stoer kaartje van gemaakt heel erg gaaf. En heb je een leuke DT dag gehad van de week, het zag er heel gezellig uit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Wat een mooie mannen kaart stoer leuke details en het plaatjes is super
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige mannenkaart Jolanda. Heel veel leuke details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt een gave kaart Jolanda!

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pfff, ja, zeg dat wel. Ik heb het toch maar weer eens geprobeerd, en in gestuurd, maar het blijft voor mij toch wel een lastige stijl.
    Jouw kaartje is echt héél stoer geworden. Kei gaaf gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is zooo gaaf ! Prachtig met de gears en super plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap hoor, om buiten je comfortzone te werken, ik heb het al verschillende malen geprobeerd, heb zelfs wel leuke spulletjes ervoor maar telkens leg ik het weer weg omdat het niets wordt. Voor mij is dit niet weggelegd maar jij hebt er iets geweldigs van gemaakt, erg mooi in die kleuren ook En ja, voor mij is dat ook te hoog waar die mannen zitten haha. Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een stoere kaart is het geworden Jolanda met dit bekende plaatje. Knap gedaan..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, Jolanda
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart geworden, gaaf dat je meedoet met de challenge bij Cards2Create,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie stoere kaart, gaaf idee om n bierdopje en ringetjes op je kaart te gebruiken, ook dat bedeltje van die zaag is leuk!
    Gezellig dat je meedoet aan de Kaartjes-Inspiratie-Challenge
    Groetjes Esther DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Jolanda z n randje fotos achter elkaar plaatsen doe je dat met je fototoestel zoals hierboven.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart. Prachtig gedaan.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Joke, fijn dat je meedoet met onze challenge van Cards2Create!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart, ik heb het plaatje ook en blijf het prachtig vinden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda