Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 3 juni 2015

Terug van weggeweest

Zo we zijn weer terug in blogland na een heerlijke vakantie even helemaal niks doen geen arbeid geen kaartjes maken gewoon genieten en dat hebben we ondanks dat we in holland zijn gebleven hebben we hele mooie warme en droge dagen gehad dus al met al genieten. En ja dan kom je thuis is daar natuurlijk de was de boodschappen en wat val je dan weer snel in je oude patroon en afgelopen zondag ook gelijk een wandelmars gedaan ok ok wandelmarsje want 5 km is net lang en ver genoeg voor mij. Er is nu ook de avond4daagse bij ons begonnen, maar die moet ik helaas toch overslaan dat is net teveel voor mij aan het worden. En ja dan begint de week gewoon weer met werken en natuurlijk met een nieuwe challenge bij WLVC waar we als thema hebben een dames/ladies kaart natuurlijk in vintage styl . De kaart moet dus echt een kaart zijn voor/met een lady dus lekker vrouwelijk zoals, kant, roze, parels, hoeden, strikken, spiegels er staan op ons blog leuke plaatjes die je eventueel kunt gebruiken en ook staan er weer hele mooie voorbeelden van het team en dit is mijn kaart geworden die ik voor jullie hebt gemaakt


Je ziet ik kan het niet laten lekker roze weer gedaan en dit is voor mij dus een echte ladies kaart een mooie dame die zich bewonderd in haar spiegel. Zoals je ziet heb ik de rand gebruikt met de theekopjes omdat ik vind dat dames thee drinken en wordt nu niet boos en denk niet gelijk van ja maar dames drinken ook koffie helemaal waar, maar voor ons thema vind ik dus de thee passend.


Ik zou zeggen DAMES kom en doe gezellig mee dit kan weer van 3 juni tot en met 17 juni 18.00 u en natuurlijk hebben wij weer een mooie prijs voor jullie en die wordt dit maal gesponsord door:


Neem gerust een kijkje op deze site, want er staan zulke mooie spulletjes op en dan wordt een mens erg hebberig van zullen we maar zeggen whahaha. En voor nu zeg ik tegen jullie tot een volgende creatie maar weer.





11 opmerkingen:

  1. Sprakeloos mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jolanda!

    Wat fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad! En dan direct weer aan de wandel, dan zit je zo weer in je ritme he. Mooie stansen heb je gebruikt en prachtige kleurencombi.

    Liefs,
    Wendy

    Ik vind je kaart echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat jullie zo hebben kunnen genieten van de vakantie Jolanda. Wij hebben de vakantie, ook in eigen land, er ook al opzitten en inderdaad je zit zo weer in het dagelijkse ritme.
    Je kaart is mooi, echt een dameskaart met al die mooie details, ook dit is weer genieten...;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda. OOK al zo'n schitterende kaart. En wat een plaatje! wat goed uitgezocht want dit is een echte dame. IJdeltuiten als wij zijn! spiegeltje spiegeltje. Geweldig. Je kaart is erg mooi gemaakt met leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is zo vrouwelijk als het maar kan Jolanda! Een hele mooie uitstraling van papier en spulletjes! Ik geniet hier erg van!
    En na een lekkere vakantie, meteen weer in het ritme van alledag!
    Maar probeer we een beetje na te genieten hoor en rustig de draad weer op pakken!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww wat een geweldig mooi en sfeervol kaartje Jolanda

    nog bedankt voor je prachtige verjaardagskaart, ik had een bedank berichtje voor je achtergelaten op het HJ, maar zag dat je daar niet veel komt, dus ook nog even hier;-)

    Fijne dag
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geheel.
    Mooie kleuren en het past allemaal goed bij elkaar.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Schitterende kaart. wauw. Heel mooi. Nog een fijne zondag.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende lady s kaart heb je ervan gemaakt.
    En wat een leuke foto van Vera staat erop je blog.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie Jolanda, daar kan je voorlopig weer op teren toch?
    Ik had al wel van foto's op facebook langs zien komen ;-)
    Je kaartje is weer super!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na jou reactie op mijn romantische kaart moest ik even bij je kijken. Jij hebt het plaatje ook prachtig verwerkt. Hij is errug leuk. En vast en zeker dat er langzamerhand wat meer bij op komt.
    Fijne avond, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda