Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 28 juni 2016

Get well soon

                         

                            Hallo allemaal

Vandaag gewoon zomaar is een kaartje niet omdat het moet, maar gewoon omdat ik er zin in had. Het is dit maal een beterschap kaartje geworden en tja ik kan dit eigenlijk  ook tegen mij zelf zeggen....get well soon....want een week geleden liep het allemaal niet zo lekker en om verder niet in details te treden bleek dat ik niks meer mocht doen en dat de ambelance werd gebeld ...........ok .....nooit met een ambulance mee geweest en als dat gele ding dan komt en er stappen  ineens drie man sterk uit en je eindigt na de rit op de hartbewaking geprikt en allerlei toeters en bellen  en nu gelukkig weer thuis met een tas vol medicatie en wachten op vervolg onderzoek en dat wachten duurt lang kan ik je zeggen maar gelukkig geeft het freubelen een beetje rust. Mijn vader zei altijd een gewaarschuwd mens telt voor twee en dus luister ik nu ook echt naar mijn lichaam vandaar dit kaartje dus met get well soon...........eigenlijk voor iedereen die dit nodig heeft......  gewoon een oppepper.


Nou ja niet echt een kaartje voor mij behalve dan de tekst, maar de persoon in kwestie is blij met dit kaartje en dat zegt genoeg voor mij, want dat is waar ik en wij het eigenlijk voor doen.....iemand blij maken.


Je ziet alles zit er weer op en aan op het bloemetje na dan, want dat vond ik bij deze kaart niet zo passen. Ik ga proberen om nog wat in elkaar te freubelen, want echt veel op internet zitten doe ik niet, 
Ik zeg dank je wel voor alle post op mijn vorige berichtje en dan zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:




5 opmerkingen:

  1. Jo dat is schrikken doe maar een beetje rustig aan en luister goed naar je lichaam, je kaart is prachtig. Veel beterschap en sterkte.
    VEEL LIEFS ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is dit kaartje Jolanda ... Jeetje dat zal wel schrikken geweest zijn ... Ik zou zeggen luister naar je lichaam en zeker kalm aan doen ... heel veel beterschap !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo.. dat was schrikken Jolanda. Beterschap toegewenst. Je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee wat rot dat het je zo ziek bent geweest! Ik wil je dan ook heel veel beterschap wensen. Kan me voorstellen dat het heel heftig is om met een ambulance opgehaald te worden hoor.

    Je kaart is in ieder geval prachtig! Mooie kleurencombi en hele leuke stansjes.

    Sterkte Jolanda!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Prachtige beterschap kaart Jolanda !
    Heel veel beterschap Jolanda !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda