Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 6 september 2016

Fairys or Wings

                                           
                              Hallo Allemaal

Misschien hebben sommige van jullie het al zien staan op mijn sidebar, maar sinds 1 september mag ik mij officeel design member noemen van The Inky Chicks Challenge. Afgelopen juni kreeg ik bericht van Ally of ik in hun team wilde plaats nemen en nou dat wilde ik heel graag alleen kwam het wat ongelukkig uit omdat ik net daarvoor in het ziekenhuis op de hart bewaking had gelegen en dat ik gewoon er nog niet aan toe was en zei toen geef mijn plekje maar aan een ander dan, maar tot mijn verbazing antwoorde ze neem de tijd die je nodig hebt al duurt het een maand een half jaar of een jaar als jij er klaar voor bent geef je mij een gilletje en gaan we alles regelen je plekje blijf open in het design team. En nu is het dan zover dat ik jullie mijn eerste creatie voor dit blog en geweldige team mag laten zien. En weet je ik laat niet alleen mijn creaties zien, maar ik haal mijn engels ook weer is op whahaha. Dus ik laat jullie nu met toch een beetje trots mijn eerste kaartje voor The Inky Chicks zien.


En zeg nu zelf is het geen lieverdje geworden........zeg ik niet gauw hoor over mijn creaties, maar ja het viel ook niet mee deze uitdaging ik dacht ik heb niks met fairy,s of vleugels en wat moet ik ermee, maar toen ging er toch een lichtje bij mij op en ik had ooit twee sheets met clearsamps gekocht en guess what..........na het doorzoeken van mijn stempels vond ik ze. En ja stempelen geen probleem, maar toen moest ik ze nog inkleuren en dat is toch heel even wat anders dan een magnolia inkleuren.


 Je kan natuurlijk denken kleuren is kleuren, maar nee dat is niet helemaal waar en ik denk dat er daar wel een paar met mij eens zijn. Er is ook wel wat voor af gegaan en een boel papiertjes weg gegooid die ik niet mooi genoeg vond, maar uit eindelijk toch resultaat opleverde zoals je kan zien. 
En zoals je ziet lekker toch in het rose gehouden ja ik kan het niet laten. Ook aan deze challenge zit er weer een mooie prijs verbonden en die wordt ditmaal gesponsord door:

 http://www.creashop-duymelot.nl/

Ik zou zeggen neem een kijkje op ons blog en zie de mooie voorbeelden van mijn mede DT-ers en doe gezellig mee dit kan tot vrijdag 23 september. Ik zeg tot een volgende creatie maar weer.


En o,ja bij WLVC daar hebben wij ook een nieuwe challenge lopen met het thema vintage romance en die duurt tot 18 september 18.00 u. Ja jullie zien de vakantietijd is weer voorbij we gaan het druk krijgen.


Challenges:








16 opmerkingen:

  1. Supermooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolanda wat is dit een een super mooi, lief kaartje, prachtig ingekleurd stempeltje en wat een super mooi kleurtjes ... De prachtige bloementoefjes maken het helemaal af .... Heel veel succes met je DT-schap ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Jolanda. Mooie zachte kleuren en een schattige stempel. Wat leuk dat ze op je gewacht hebben tot dat je er helemaal klaar voor was. dan voel je je echt welkom in het team. Heel veel succes met je dt-schap
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Jolanda !
    Prachtige stempel heel mooi ingekleurd leuke kleurtjes en frutsels top hoor !
    Gefeliciteerd met je DT schap succes !
    Wat jammer he dat we elkaar gemist hebben op de beurs .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie start van een nieuwe DT-uitdaging. Heel leuk gedaan Jolanda.....en leuk dat deze kaart mee mag doen aan onze challenge bij Paradise of Stamps.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda van harte gefeliciteerd met je nieuwe dt-plekje. Wat een mooie binnenkomer heb je gemaakt. Een lief model, mooi ingekleurd en prachtig gedecoreerd.
    Dank je wel dat je meedoet aan de kleurenchallenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A really beautiful card with beautiful details to give a gorgeous delicate girly feel :-)
    Thanks for playing along with us at The Ribbon Girl!
    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my this is gorgeous...the colours, colouring and design are fabulous!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh how beautiful! Thanks for joining in at My Time to Craft!

    love Mags B DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige vintage kaart , Jolanda een mooie
    binnenkomer , proficiat met je DT schap , have fun !!
    Beterschap en een fijn weekendje van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou het is zeker een lieverdje geworden Jolanda! En wat heb je weer mooi ingekleurd, ik vind het een plaatje!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super pretty card.
    Thanks for playing along at In the Pink this time.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Really pretty, and a fab design! Thanks for sharing with us at In The Pink for the buttons/bows challenge. Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda, wat lief zeg, dat ze gewoon op je bleven wachten! Ik heb een keer meegemaakt dat ik geraagd had en schreef dat ik er even over wilde denken, kreeg ik meteen een mailtje terug dat het dan niet hoefde. Vond ik zo stom! Dan is dit heel wat aardiger. En dat challengeblog heeft het ook niet lang volgehouden.
    Je kaart is prachtig! Mooie details en mooi gekleurd!
    Dank je voor het meedoen bij K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met je DT schap. Ik snap wel waarom ze wilden wachten. Je kaartje is prachtig!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda