Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 18 oktober 2016

Xmas in pink

                          Goedenmorgen allemaal

En ja nu is het alweer voor vele herfstvakantie ik zelf ben net weer terug van een mooie vakantie lekker uitgerust en alleen maar doen waar je zin in hebt. Het is niet alleen herfstvakantie, maar het is ook weer tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC en ja dit keer is het er een die helemaal bij mij in me straatjes past, want het thema is een vintage kerstkaart/creatie met als hoofdkleur rose......... yeah.......ik heb me eigen natuurlijk lekker kunnen uitleven stel je voor als ik het nu niet zou weten hihihi. Rose ik ben er helemaaaaaal weg van.


Dit plaatje heb ik al is eerder gebruikt, maar ik vind dit dan ook zo,n lief plaatje en ja je kan er gewoon alle kanten mee op. Naartuurlijk weer mijn favorieten malletjes gebruikt en een DDBD mal die nu een jaartje zo ongeveer in mijn kast lag en nu dus tijd is om hem te gebruiken en ook lekker bezig geweest met de frantage en dat wil niet altijd zoals ik wil, maar het kan ermee door.


Zoals we vaker zeggen oefenen, oefenen en nog is oefenen dan komt het vast en zeker een keer goed.
Wil je weten wat wij voor mooie voorbeelden hebben voor jullie neem dan een kijkje op ons blog en dan zien jullie ook wat onze sponsor deze keer voor mooie prijs weg gaat geven.


En ik zeg jullie gaan mee doen, want het is een leuke en mooie prijs en ik ben benieuwd naar jullie mooie creaties, want daar ga ik me eigen natuurlijk aan vergapen aan al dat rose. Heerlijk kan gewoon niet wachten ......de challenge duurt tot 2 november 18.00 u. Ik zeg tot een volgende creatie maar weer.





12 opmerkingen:

  1. Een schitterende roze kaart ik vind hem prachtig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kerstkaart in zachte kleuren.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi helemaal jouw lievelingskleur hè Jolanda, dus was geen straf! Het is een prachtige kerstkaart geworden met een super parel strik! Heerlijk dat je batterij weer is opgeladen door je vakantie! Een roze kerstkaart kaart wordt voor mij nog een dingetje, maar ga zeker mee doen en laat me uitdagen!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal jij in je element zijn geweest
    roze en vintage. Prachtige kaart met de kerstklok mal van DDB.

    Ik en roze is wat anders maar ik gaan een poging wagen. Met of zonder strik;)

    Leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan. Een genot om naar te kijken.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook jouw vintage roze kerstkaart is een schatje! Zo mooi, de parels, bloementoeven....supermooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Jolanda, wat een mooie details, je blijft ernaar kijken.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tsja.....ik weet natuurlijk al langgggg hoe deze kaart eruit ziet....prachtig gemaakt met heeeel veel moois om te bewonderen....maar ik ben hier even met mijn Winter Wonderland-pet op hahahaha.....en dus bedank ik je voor deelname aan onze challenge....oooo...ik zie ook Noor-design UK in je rijtje challenges staan.....Goed bezig jij. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi leuk een pink kerstkaart helemaal top !
    de kerkklokken zijn super mooi bewerkt met het lief plaatje Prachtig
    Geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning details and gorgeous shabby chic style :-)
    Thanks for joining in our challenge at In The Pink!
    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, Jolanda, wat een prachtige kaart. Mooie kleuren en details. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a cute card, Jolanda. Love the layout and the beautiful embellishing. Thank you for joining us at Noor! Design UK challenge and wish you luck for winning the prize. We hope to see you again joining us next round starting tomorrow.
    Hugs, Karina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda