Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 20 december 2017

Almost Xmas

                                          Goedenmorgen allemaal

Eindelijk uitgewerkt een short break en volgend jaar hoef ik pas weer te beginnen...wat klink dat ver hihi..... en nu op weg naar kerstmis met zijn allen. Vandaag heb ik dan ook weer is een vintage kaartje voor jullie en ja ooit zat ik in het team van Plony bij We Love Vintage Challenge en helaas is dit blog ter ziele, maar wij komen ongeveer 1 keer per jaar met het goepje bij elkaar en ook dit jaar was dat zo en kwam het te praat dat we het toch wel erg miste dat vintage clubje van ons. Na lang wikken en wegen door Plony heeft ze besloten om met ons in de Face Book Groep Vintage and More verder te gaan en vandaag dan ook mijn reminderkaartje voor op FB.


Ik moet zeggen het voelt weer goed hoor met ons oude kluppie weer gezellig een groep te vormen zelfs met de strenge regeltjes van ons moeder weer zoals ze genoemd wordt.


Er moeten inderdaad regeltjes zijn, want anders wordt het een zooitje zullen we maar zeggen.


Alles zit er weer op en der aan strik, bloemen, bling bling, stresssteentjes en natuurlijk een mooi vintage plaatje.


Heb je FB doe dan gezellig mee dit kan tot 30 december  18.00 u en zet je creatie HIER onder vast gezet bericht  neer, want anders kunnen wij je creatie niet meer terug vinden en ben je nog lid van onze groep meld je dan eerst even aan, want we zijn gewoon een gezellige groep met vintage creaties en ideeen ik hoop je daar te zien en voor nu zeg ik tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:









5 opmerkingen:

  1. Absolutely stunning Jolanda! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Christmas’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card with such a sweet image and pretty flowers. Thanks for joining us at Merry Monday.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing, so beautifully crafted. Thanks for joining us at Pearly Sparkles this month for our "Christmas" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely STUNNING creation. Love the white and Craft together :D Thank you for sharing with us at Dream Valley Challenge XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty, Jolanda! Thanks for joining us at The Sisterhood of Crafters Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda