Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 15 april 2018

Voorjaar/Springtime

                                          Hallo allemaal

Wat is het toch een raar weertje.......zo volop regen en kou en dan voelt het weer aan als zomer zo warm dat het dan is, maar goed we zijn niet anders gewend hier in dit kikkerlandje. Vandaag heb ik dus een heerlijk voorjaarskaartje voor jullie......het nieuwe thema van de challenge die vandaag van start gaat bij LHSM en dat willen we toch allemaal......dat heerlijke voorjaars gevoel.


Eerst heb ik weer gewoon heerlijk zitten kleuren en daarna heb ik het design papier bij elkaar gezocht en zie hier soms past het gewoon perfect bij elkaar.....vind ik zelf dan he.


En soms heel soms voel ik me trots omdat ik mijn kleurwerk dan zelf zo mooi vind zoals haar spijkerbroek en stippeltjes blouse.


Tja en bij zo,n heerlijke voorjaarskaart vind ik ....horen toch wel de narcissen en tulpen, dat geeft mij gewoon een voorjaarsgevoel......hoewel ik van andere bloemen ook blij wordt. Dus ik zou zeggen doe gezellig mee met ons, want we hebben weer een fantastische prijs voor jullie en die is..........................


Een bon om heerlijk te shoppen en ik kan je vertellen ze hebben daar echt leuke hebbedingetjes die je hier niet vind en dat maakt je creatie dan weer zo apart. Ik zeg meedoen.......en ik hoop jullie mooie creaties daar te zien.....voor nu zeg ik ......tot een volgende creatie maar weer.



CHALLENGES:










10 opmerkingen:

  1. Cute card! Thanks for sharing with us at Pause Dream Enjoy Challenges.
    Janis
    Pause Dream Enjoy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So very cute!!
    Thanks so much for playing along at our Spring Flowers or Showers challenge at Allsorts this week!
    Ellie
    "Ellibelle's Creative Moments"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een super leuke, en kleurrijke kaart van gemaakt. Je afdrukje heb prachtig gekleurd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card, very Springlike, thanks for joining us at Allsorts. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A really sweet image and such pretty Spring flowers for our 'Spring flowers and showers' theme at Allsorts this week, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A fabulous Spring card! Thanks so much for sharing with us at Pause Dream Enjoy, hugs Jackie DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A wonderful card - it is very spring! the beautiful Tilda is very nicely painted and many cute details that make my mood. Thank you for your participation with us Midweek Magnolia. Good luck, Mlarisa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hohoi,

    Wat een vrolijke kaart in deze kleurtjes.
    Vooral met het zonnetje van vandaag er bij word
    je helemaal blij.

    Leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Jolanda !
    Super mooie vrolijke kleuren, mooie combinatie .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda