Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 31 januari 2019

Xmas again

                                    Hallo allemaal

Vandaag weer een kerstkaartje voor jullie....gewoon omdat het leuk is om het hele jaar door te maken en omdat ik meedoe op FB met Tiets Creatieve Wereld om iedere maand twee kerstkaarten te maken. het kaartje was al klaar mar ja wilde met daglicht een mooie foto ervan kunnen maken en ik moet hem vandaag wel posten omdat het de laatste dag van januarie is en anders moet je zoveel inhalen.


Lekker ouderwets...gewoon in vintage stijl gedaan...de kerstkaarten van vroeger die mijn ouders kregen waren met recht kerstkaarten te noemen...ik heb zelfs een periode gehad dat ik ze verzamelde en allemaal in plakboeken plakte...liep er heel wat deuren vooraf en de ene kaart was nog mooier dan de ander...jammer dat ik niet meer weet waar ie gebleven zijn.


Alles is bewerkt met een paper distresser envintage photo, want dat geeft toch weer een beetje die oude look van een kaart. En zo was kerst voor mij heerlijk in de sneeuw ravotten of gezellig hand in hand lopen met je ouders...denk dat wij dit niet meer meegaan maken zulke kerstdagen, maar je weet maar nooit...zeg nooit nooit.


de kaart is verder afgewerkt met bronzen bloementjes van die goedkope winkel waar wij allemaal wel eens of meer komen...lol. verder natuurlijk ook weer en srtik erop...vind gewoon dat het erbij hoort .


Dit was hem weer voor vanavond...ga mijn kaartje gauw posten op FB en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer.


CHALLENGES:










5 opmerkingen:

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda