Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 4 april 2019

Veertjes/Feathers

                                          Goedenmorgen allemaal

Vandaag is het weer tijd op FB bij VINTAGE and MORE voor een reminder van onze challenge met het thema veertjes.....wij willen dus grgaag een kaart of een creatie zien met veertjes en ik heb voor jullie een kaartje gemaakt....lekker vintage weer, want ja we zijn een vintage groep dusssss vintage IT IS.


En dit is hem dan....ik zie jullie al schrikkenvan....WOW....die durft....en geen roze...hihihi...naast rose is dit ook een van mijn favorieten kleuren...altijd eigenlijk al geweest. De kledingkast bij vult dan aardig met zwart, want ja rose zie ik dan weer niet zo zitten met kleding...raar wijf ben ik toch.


Het mooie plaatje is weer afkomstig van een knipvel van Syta en die kunnen jullie HIER vinden.


En zoals jullie gewend zijn zitten er weer kantjes, strikjes, en bloemen op verwerkt op de kaart. Voor wie zin heeft en FB heeft...doe gezellig mee en ik hoop jullie daar te zin en zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.



CHALLENGE:




5 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart is dit!! Prachtige kleur...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige kaart gemaakt als reminder Jolanda. Mooi plaatje, chique dat zwart/wit en dan al die mooie spulletjes erbij. Dit is smullen voor mijn ogen :P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...such a gorgeous card,love the lady feathers and the layout....thanks for playing on Scrapping4funchallenges

    Hugs
    Rituparna DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning Vintage card, love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! Thanks so much for participating in the Pearly Sparkles Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda