Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 4 mei 2019

Birds

                                     Goedenmorgen allemaal

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien voor onze FB-Challenge Vintage and More...daar hebben we dit keer het thema vogels/birds, want ja in mei leggen alle vogels een ei zegt het spreekwoord.


Natuurlijk is deze rose getint en hoef ik niet te zeggen waarom...


Ook heb ik natuurlijk weer een vrolijk boeketje weten te creéeren zoals gewoonlijk en vooral voor op een ladyskaart vind ik dat er wel bij horen.


En net als die strik ik...het lijkt wel een tweede tik whahaha, want ja rose is die eerste tik...aan de strik heb ik een leuk labeltje verwerkt met een vogel...ooit is een keer gekocht bij die leuke goedkope winkel.


Dus ik zou zeggen voor wie FB heb en lid is van onze groep doe gezellig mee met onze challenge en zeg ik graag tot een volgende creatie weer. 



CHALLENGES:








7 opmerkingen:

  1. Really gorgeous card! I love all your details :)
    Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning card! I love the beautiful pastels and bow! Thanks for joining us and good luck with your entry!
    Hugs, Joy
    Craft-dee bowz dt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Sparkles, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful card and the colors are awesome. Love all the textures.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for joining our challenge over at the Creatalicious Challenges this time around. Your creation is stunning!
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful vintage looking card. Thanks for playing along with us at Pearly Sparkles. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional flowers” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda