Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 13 september 2019

Herfst/Autumn

                                         Hallo allemaal

Vandaag of eigenlijk gisteren met dat regenachtige weer heerlijk een kaartje zitten maken en ja dan zie je gelijk en denk je aan de herfst...zo is het een heerlijke dag en dan is het weer volop regen storm en weet ik wat nog niet meer, maar goed mijn kaartje past goed bij dit type weer.


Het is nog niet officieel herfst, maar ik vind het een heerlijk seizoen...lekker slenteren door de bossen samen met mijn hond en de geur opsnuiven van natte bladeren en foto,s maken... heel veel foto,s maken en na de wandeling heerlijk aan de thee (eigenlijk warme chocolademelk) om bij te komen.


En tja aangezien ik mijn vakantie nog te goed heb weten jullie in ieder geval waar ik straks te vinden ben...samen met mijn hond. Dit mooie plaatje is afkomstig van Syta van gelderen en kun je vinden door op de link te klikken.


Natuurlijk ook gezellig weer zitten spelen met mijn favoriete malletjes en zo is mijn herfst kaartje geboren zullen we maar zeggen



Ik zou zeggen geniet van het weekend dat gaat komen...wordt heel mooi weer...bepaald geen herfstweer en ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:









10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige herfstkaart!! Zoveel op verwerkt om naar te kijken! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely. So many interesting embellishments. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie herfstkaart, met veel te zien erop! Leuk dat je meedoet met ons bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely beautiful card, love it!
    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwwwwwww Joloanda,

    Wat een mooie herfstkaart, prachtig met al die verschillende stansen en ook de tinten vind ik mooi op elkaar afgestemd. Top!!

    Ook je Say Cheese kaart hieronder is erg mooi geworden, mooi model ook!

    Leave groetnis Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, this is fabulous, I love the design and your colour choices, just fabulous. Thanks again for joining us at DO-AL(l) Creatives. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my... fabulous! Love all the die cuts you used. Great autumn colours!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.
    Please keep in mind that you have to be a follower in order to win the prize. When you already following us everything is fine.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#33 – shaped cards}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge{#33 – school enrollment}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#63 – Monochrom}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo Jolanda, dat is een prachtige herfstkaart! Wat veel te zien en wat een mooie warme kleuren. Dank je wel voor het meedoen bij ons van DAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.. this is just awesome!!! So warmly colours and amazing details! I really love it!!!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda