Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 24 oktober 2020

Wijnen, wijnen, wijnen

                                         Hallo allemaal


Het is alweer ff geleden, maar gelukkig ik ben er nog steeds het staat een beetje op een laag pitje hier het maken van creaties, want ja als het een chaos in je kop is dan heb je het gevoel dat alles een chaos en dan lijdt het een en ander er wel eens onder en dus ben ik veel aan de wandel met mijn trouwe viervoeter. Vandaag heb ik dus weer een gezellig kaartje voor jullie...de nieuwe challenge bij Syta op FB is wijn/bier...nou ik heb met allebei niks van doen...ik bedoel ik ben een geheel onthouder ooit in een ver verleden wel eens een slokje genomen van wijn of bier, maar vind er dus niks aan gewoon niet lekker, maar je kan er wel weer leuke creaties mee maken dat dan wel weer.


Als basis heb ik gekozen voor kraft en ddbd mal nummer 470.713.190 hierop heb ik AV 190115 gebruikt .


Het plaatje is afkomstig van KV 180112 en zoals je ziet is dit een witte mousserende wijn hihihi...ik zeg maar wat hoor...lol.


De leuk druivenbladeren met trosjes druiven zijn van mal LR 0480 en heb ik ooit is op een beurs gekocht en ze kwamen nu mooi van pas voor deze creatie. 


Zoals jullie kunnen zien zit er een leuk miniatuur flesje wijn bij en dit is mede als de tekst en label en jute allemaal terug te vinden in de webshop van SYTA. Nou ik hoop dat jullie niet al te veel dorst hebben gekregen, want ik zie jullie graag bij een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:



      

9 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Ondanks dat je zelf niet van alcohol houdt heeft je kaartje daar geen last van.
    Prachtig van kleur en vorm en dat kleine flesje is de kers op de taart.

    Onderstaand kaartje is goed gearriveerd en Johan vindt hem prachtig (ik ook)
    hij heeft gekeken of er ook eekhoorns op zaten maar helaas...;);)

    Leafs fan us xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful Autumnal creation and so much detail and texture, many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke mooi kaartje met leuke details! Gezellig dat je meedoet bij The Sketchy Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful, thanks for joining ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow, what a wonderful card full of details!
    Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Keep crafting!
    Lj xx
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous wine-yard card!
    thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een fantastisch leuke kaart voor onze lint/kant/touw-challenge!
    Groetjes
    Nancy DT GCC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda