Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 22 november 2020

Pink Angel

                                           Hallo allemaal


Vandaag weer lekker aan de knutsel gegaan en gelijk een blogpost maken, want mijn buuffie komt zo kaartje maken, want die is in de leer bij mij en dan kom je niet aan eigen kaartjes maken toe. Straks mag ze het helemaal alleen doen onder toezicht dat dan wel weer.



Het is nog steeds november en dus is de challenge bij Syta op FB nog steeds een winterse tag en die heb ik nu weer is in het rose gemaakt ...een engel in de sneeuw. 


Het plaatje is afkomstig van KV 201001 en kan je terug vinden op de site van Syta net als de twee AV                                                 190414 en 190311 die ik heb gebruikt.



Natuurlijk mag ook hier weer geen strik ontbreken en ditmaal heb ik er een dubbele strik van gemaakt.



Als basis heb ik weer een DDBD mal gebruikt 470.713.114 en rose cardstock ...de frutseltjes en kantjes en bloem zijn HIER te vinden en ik zie jullie graag bij een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:








7 opmerkingen:

  1. A Stunning Tag, Stunning image. Thank you for sharing with us at Creations in Pink challenge. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw schitterend kaartje
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt girlz creative craft

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met mooie details en leuke vorm leuk dat je meedoet met creations in pink
    groetjes ellen dt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!! Jolanda

    Je hebt weer heerlijke met je stansjes en frutsels gespeeld
    en in je favoriete kleur.

    Leafsssss xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje en wat heb je mooie materialen gebruikt! Leuk dat je mee doet met de uitdaging van GCC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card!
    Thanks so much for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card. Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries. And sorry for the belated comment.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda