Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 24 februari 2021

Pretty in Yellow

                                                Hallo allemaal


Wat een heerlijk weertje is het...niet te geloven dat we vorig weekend de mensen nog aan het schaatsen en sleetje rijden waren....maar ja dit is dus typisch nederlands...ik hou in ieder geval van dit heerlijke weertje.

Vanmiddag heb ik dus gezellig een zonnig geel kaartje voor jullie zitten freubelen.


Natuurlijk heb ik als uitgang basis weer een DDBD mal gebruikt en kraft...dit vind ikzelf heel fijn om als basis mee te beginnen.



Natuurlijk weer met zo,n prachtig en lief plaatje van Syta  KV 190124 en AV 200201, want op FB is nog steeds de challenge van februari meisjes.



En net als het plaatje zijn de rest van de gebruikelijke spulletjes ook afkomstig van Syta.


Het kleurtje past goed bij het weer, want het geeft zo,n heerlijk voorjaarsgevoel dit kleurtje en nu maar hopen dat we lang van dit weer kunnen genieten. Ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.













2 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Jolanda, inderdaad helemaal voorjaar. Mooie combinatie dat geel met kraft en zo'n lief plaatje heb je gebruikt. Je mooie decoratie maakt het helemaal áf, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zeker genieten vandaag Jolanda! Je voelt dat de zon echt kracht krijgt.
    Heerlijk om jou voorjaarskaartje te bewonderen. Prachtig zo met die gele kleuren en wat een lief meisje op het plaatje.
    Fijne avond toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda