Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 7 november 2021

And a again Xmas Time

                                          Hallo allemaal


Ja zoals je ziet weer een kerstkaartje en ditmaal met kerstmuziek op de achtergrond erbij...tja we hebben niet veel meer nodig, want alles kan op zo'n labtop geen radio of cd,s meer nodig. Ook deze keer een kaartje met kraft en blauw dit is ook het thema van de challenge op FB van Syta,s Kaartengroep een kerstkaart in blauw of roze en ja ik zit momenteel in de kleur blauw...ik heb er nog niet veel klaar maar, wat ik heb aan kerstkaarten is blauw wat de klok slaat zullen we maar zeggen 






Als uitgangspunt weer een DDBD mal en kraft...AV en KV zijn weer afkomstig van Syta net als de andere frutsels  en natuurlijk weer met mijn favorieten malletjes gestoeid.
Wens jullie een fijne dag toe en graag tot een volgende creatie maar weer.







3 opmerkingen:

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda