Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 5 juni 2022

Vintage Children

                                        Hallo allemaal


Pinksterweekend en dus heerlijk aan de freubel. Vandaag een kaartje/mini album
gemaakt voor een lieve hobbyvriendin en ze heeft hem al ontvangen en was er weer reuze blij mee. Het lieve plaatje  is zoals gewoonlijk van Syta die ik heb gebruikt. Geniet van jullie lange weekend ook al laat het weer ons een beetje in de steek. Fijne dag allemaal.








Liefsss en groetjes

 

1 opmerking:

  1. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda