Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 25 maart 2014

Er is er een jarig hoera

En ja hoor ook ik heb weer lekker zitten freubelen nadat ik afgelopen zaterdag  nog gewerkt te hebben.  Mijn collega ging verhuizen of terwijl ze ging over naar haar nieuwe woning en ja dan moet er iemand invallen dus ik stond ingeroosterd voor die dag, maar thuisgekomen gauw nog wat boodschapjes gehaald en daarna ondanks de vermoeidheid toch aan de freubel. Ja dan blijf ik tenminste wakker en ga ik ook niet aan de snaaierij;).Televisie aan en alles bij elkaar gezocht en ik was er klaar voor hoor ja daaaag ben bijna de hele avond bezig geweest met puzzelen hoe ik het wilde, wilde ik zo of dan toch maar zo en dus weer een bom ontploft hier in mijn hokkie en zo zag het er uit dit wilde ik jullie niet onthouden.


 Uhhhh  eigenlijk is dit nog heilig nu ik het zo zie op de foto, want het kan nog erger hoor en toch vind ik alles wat ik nodig heb, maar als ik het allemaal echt opruimt waar het ooit stond nou FORGET IT dan kan ik niks terug vinden. Ik ruim het natuurlijk wel op hoor als me kaartje af is, maar bij een volgend kaartje is de bom weer ontploft dus als iemand een goede tip heeft hoe je een kaartje kan maken zonder zoveel poespas op tafel is dit welkom. En ja dan mijn kaartje die heb ik gemaakt voor mijn collega die vandaag jarig was. Ik heb hem weer in de vintage steil gedaan omdat ja ze heeft de mooie leeftijd van 59 lentes bereikt en het kaartje past helemaal bij haar, want ze heeft altijd wel hoge hakjes aan ze draagt een hoedje als ze komt en weggaat en in mijn ogen is ze net een modepopje, vandaar dat ik dit heb laten terug komen in mijn kaart.
Nu ik kan je zeggen ze was er echt heel blij mee en ze vond hem ook nog is mooi en ja het kaartje was natuurlijk namens al haar collega,s die hem ook hebben bewonderd en mooi vonden en daar doen we het toch voor.Wil mijn kaartje mee laten doen met de challenge van HHHC gebruik een knoop bling en strik
De strik heb ik op het paspopje gedaan, omdat zij nog een rokje aan heeft van tule het is even goed kijken, maar klik anders op de foto voor beter detail. En als bling heb ik gebruik gemaakt van  pareltjes en bloementjes met pareltjes en de knoopjes spreken voor zich. Ook wil ik jullie weer bedanken voor alle lieve berichtjes op mijn vorige blogpost  en zeg ik weer tot een volgende keer.


9 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar.hihi.
    Je kaart is geweldig.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee leaf adoptie suske,

    hiel herkenbaar, tige moai kaertsje
    en ja ek by myis dan in bom untploft hahahahaha

    Oant sneon enne net te betiid;)

    Leafs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Klinkt heel bekend in de oren. Maar je kaartje is dan ook super, geweldig, mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Die bom die is heel herkenbaar hoor ;-). Hij was het ontploffen meer dan waard, je kaart is schitterend! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O die bom die geploft is komt uit dezelfde fabriek als die bij mij voor chaos zorgt hahaha. Maar je kaart is schitterend en daar gaat het tenslotte om nietwaar. Ziet er echt heeeel mooi uit en laat de rommel maar liggen hoor.....gewoon verder met de volgende haha.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha hoe herkenbaar die rommel op tafel en helaas ik kan je geen tip geven want hier is het precies hetzelfde als ik aan de kaart ben. Maar wat is die schitterend Jolanda, ik vind hem helemaal super. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart. en ja is erg herkenbaar hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar die bom hoor Jolanda! Hier is het ook altijd een grote chaos maar na iedere gemaakte creatie verplicht ik mezelf eerst weer op te ruimen voordat ik aan wat nieuws begin....en dat werkt! Deze explosie bij jou heeft er in ieder geval in geresulteerd dat er een bijzonder mooie creatie uit is ontstaan!! Prachtige kaart!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Jolanda. Heel mooi.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van HobbyHome. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda