Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 22 maart 2015

Happy Birhtday

Onlangs had ik bij de challenge van KIC meegedaan met het thema mannenkaart en ja bijna iedereen vind dit best lastig om te doen en ja ook ik blijf die mannen lasitg vinden whahaha, maar goed met die mannen kaart zie mijn sidebar ben ik dus in de top 3 terecht gekomen op 2. Dus ik voelde mij best vereerd vooral omdat het een mannenkaart is en hadden zei de vraag of ik een kaartje wilde maken als gast-designer. Nou tuurlijk doe ik dat wat is niet mooier om daar voor gevraagd te worden. Mijn voorbeeldkaartje die ik moest maken voor hun volgende challenge heeft het thema geen mallen gebruiken en ooooooo wat is dat moeilijk en wat had ik toch iedere keer weer te pakken een mal en iedere keer zei neehee geen mal. Je begrijpt dit werd een lastige, want nu zie je pas hoe vaak je een malletje pakt of gebruikt. Het is een kaartje geworden



waar ik twee kanten mee op kan gaan zowel een kaartje voor haar als een kaartje voor hem. En op deze manier was het ook nog is leuk om te doen. In plaats van een plaatje of afdrukje heb ik een tekst stempel gebruikt en ja ook weer in vintage stijl gehouden. 


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij HV # 37 thema vintage. Bij deze wil ik Kim en haar team bedanken dat ik gastdesigner mocht zijn bij KIC. Ook heet ik Joke van harte welkom hier leuk dat je volger bent geworden en ik hoop dat je mag genieten van mijn creaties. Dan wil ik jullie nog laten weten dat er bij 
ons vintage blog WLVC nog een challenge loopt en wel met het thema voorjaar/pasen tot 2 april 18.00 u. Ik zou zeggen chroom niet en doe gezellig mee met onze challenge. Voor nu zeg ik tot een volgende creatie maar weer.




9 opmerkingen:

  1. Prachtige bloementoef!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart dat valt niet mee ons kennende wij pakken nogal eens een malletje he Jo....maar je hebt het schitterend gedaan, En een tweede plaats vind ik SUPERrrr goed vooral omdat het een mannen kaart is. Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda
    Ik ga de draad beetje bij beetje weer oppakken, ik kom je even zeggen dat het je prima gelukt is om een kaart zonder mallen te maken, ik vind hem prachtig in deze samenstelling.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jolanda,

    Wat een prachtige kaart is dit super mooi gemaakt!!
    En wat een leuke foto's van je kleinkinderen nou 1 k3 is al gevonden ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, warme kaart Jolanda, ik ben er weg van...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergave kaart Jolanda. Knap hoor dat je 'm gemaakt hebt zonder gebruik van mallen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is hellemaal toppie Jolanda, We pakken snel een stansje erbij hè! Heel knap dat je de kaart in vintage stijl hebt gemaakt en de Doily's hebt bedacht! Prachtige sfeervolle kaart! En een gast DT is altijd een eer om te maken!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda