Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 25 april 2017

Fly like a butterfly

                           Hallo allemaal

Daar zijn we weer en vanavond is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij the Inky Chicks met het thema .........butterflys/vlinders en laat dit nou net een heel leuk onderwerp voor mij zijn, want net als rose heb ik ook een tik met vlinders hahaha, ja een mens kan heel wat tikken hebben hoor of gewoon verslaving dus. De sponsor van deze challenge is ALICIABEL en zei heeft hele leuke digistamps en met een daarvan heb ik een leuk voorbeeld mee gemaakt voor jullie.

Ik heb voor de digi BUTTERFLY FAERY gekozen en ingekleurd met mijn copics en het design papier komt echt uit de oude doos, maar dat krijg je als je alles wilt hebben en niet gebruiken.



Nu is het dus mooi van pas gekomen en met hier en daar weer een malletje erop verwerkt en wat glitter op de vleugeltjes voor een tikje magie en bloementjes kon ik mooi de vlinders laten fladderen van de ene bloem naar de andere.



Natuurlijk een strik en ditmaal een dubbele strik erop verwerkt en mijn pareltjes die mag ik natuurlijk niet vergeten. Ik zou zeggen neem een kijkje op ons blog voor de andere voorbeelden en doe gezellig mee met onze challenge en het thema butterflys/vlinders dus een creatie met vlinders erop. en de sponsor die had ik al even genoemd en is dus


En mocht je een prijswinnaar zijn ......tja dan kan je daar dus die mooie digi,s uitzoeken. Ik zeg tot een volgende creatie maar weer.





9 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Dit kaartje is echt een pareltje.
    Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt zeg.
    Super leuke digi, die je ook nog eens prachtig hebt gekleurd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolanda wat een super mooi kaartje met echt prachtig DP. Zo zie je maar hé ...
    De digi heb je echt super mooi ingekleurd !
    Een plaatje hoor ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha heb je nog meer scrap tikken Jolanda Maakt niet uit hoor! Je kaartjes zijn altijd zeer de moeite waard en dit kaartje vind ik heel erg lief! je butterfly faery is heel mooi ingekleurd en het is een enig kaartje geworden!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is heel mooi.Je hebt de stempel ook mooi ingekleurd.
    leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beautifully coloured, designed and embellishmented!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy "Fancy Folds or Shaped Cards"...good luck!
      Take care,
      Beth

      Verwijderen
  6. Wauwwww die is mooi zeg Jolanda! Dank je wel voor je deelname aan onze Craft Addiction Challenge en succes! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh Jolanda

    Wat een prachtige kaart. Ik vind hem superrrrrr. Weer eens wat anders dan vintage. Moet je vaker doen.

    Leafs Ina Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda