Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 4 april 2017

Yes finally......no pink

                              Goedenavond allemaal.

Vanavond start er weer een nieuwe challenge bij The Inky Chicks met het thema gebruik paars op of in je creatie en jullie raden het al zoals beloofd heb ik nu dan eindelijk een kaartje voor jullie die nu is niet rose is hihihi en dus heb ik hier in mijn hok dus ook nog andere kleuren om te gebruiken.


En dit is mijn voorbeeldkaartje geworden voor jullie tja een kaartje maken met rose en paars.......weet niet of dat zo goed kan, maar ik heb het lekker gewoon nu zonder mijn favoriete kleur gedaan.


zelf het plaatje heeft een gloed van paars erin zitten en past dus mooi bij het geheel van mijn kaartje. Lekker weer in het vintage gehouden, want met deze challenge maakt het niet uit hoe of wat je gebruikt zoalng er maar paars in voorkomt. 


Ik zou zeggen neem een kijkje op ons blog voor de mooie voorbeelden van de rest van het team en geef jezelf een kans om ook eens zo,n mooie prijs te winnen die ditmaal afkomstig is van:




En als ik heel eerlijk ben wie zou nou niet  zo,n bon willen winnen heerlijk shoppen en uitkiezen zonder dat je wat hoeft uit te geven,........dus ik zou zeggen grijp die kans en laat ons jullie mooie creaties zien en ik zeg dan tot een volgende creatie maar weer. Fijne avond allemaal.



                                                                     Challenges:

 http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/2017/03/challenge-184-
 http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.nl/2017/03/chnge-54-and-winners-of-challenalllege/Bis for bow and butterfly.html
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/2017/04/challenge-35.html
http://ribbongirls.blogspot.nl/2017/04/april-card-challenge.html
http://de-egel.blogspot.nl/2017/03/maart-challenge-30.html









8 opmerkingen:

  1. Hello Jolanda... it’s so lovely to see you have shared one of your gorgeous cards with us. Thank you for entering your stunningly beautiful Bow card into our ‘B is for…’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even uit je roze comfortzone dus Jolanda, en je hebt het werkelijk super gedaan! Wat een beeldige kaart in prachtige paars tinten!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh now this is lovely! Thank you so much for sharing at Fussy & Fancy and good luck with the Challenge. Judy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous. Love the vintage image and beautiful flowers xxx Thank you for joining us at Crafty Friends and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my goodness Jootje this is gorgeous...even though there isn't any pink LOL!! Thank you so much for sharing with us at Fussy and Fancy...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. Met mooi papier, leuk plaatje en bijpassende details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Jootje,

    Wat een mooie paarse kaart en toch zie ik een vleugje
    erbij in. Je kan het niet laten hahahahahaha

    Supermooi geheel!!

    Leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtige kaart Jootje !!
    heel veel mooie details uit je comfort zone gaan is voor jou geen probleem hoor . :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda