Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 16 mei 2017

Baby Blue(s)

                             Hallo allemaal

Vanavond zijn we weer van start gegaan met een nieuwe challenge bij the Inky Chicks en het thema is een babykaart of creatie en ja ik had er al een klaar .....een jaar.....want deze leuke , mooie baby wordt alweer 1 en wat in het vat zit verzuurd niet toch? en nu kan ik hem dus hier tonen aan jullie.


Wat een sweetie vinden jullie niet en deze lieve baby mag zich gelukkig prijzen met oma plony, want dit is haar jongste kleinzoon.


En ja dit moest natuurlijk in het blauw hoewel je kan ook tegenwoordige ander kleuren zoals groen of bruin gebruiken voor een babyboy, maar rose dat zal ik haar toch maar niet aandoen hihihihi.



Natuurlijk ook weer lekker zitten spelen met de bekende malletjes , want ja zonder kan ik niet hoor. Deze leuke challenge heeft natuurlijk weer een mooie prijs voor jullie en die wordt dit keer beschikbaar gesteld door:



Dit wordt weer shoppen voor de winnaar hoe leuk is dat..............kom gezellig naar ons blog en zie de andere voorbeelden van ons team en weet je een babykaart op voorraad is nooit weg toch??
Ook wil ik gelijk mijn nieuwe volgers welkom heten en hoop dat jullie hier net zoveel plezier beleven als ik met het maken. Ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:







5 opmerkingen:

  1. Wonderful work and baby !!!
    Thanks for joining Crafty friends
    DT Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really beautiful! And so many wonderful details! Thanks for joining us at The Crafty Addicts and Good Luck! :)
    Annabel - Crafty Addicts DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello… Thanks for sharing your card with us at Crafty Friends Challenge Blog… your card is absolutely lovely and fits perfectly with our ‘’Cute’ challenge theme… Beautiful photo of the baby and I love the shape of your card and all the dies and embellishments, a gorgeous keepsake... hope you can join us next time and good luck in the draw.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww Jolanda wat een fantastisch mooie kaart heb je gemaakt en zo liefffff! Dank je wel voor je deelname aan onze Craft Addiction Challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda