Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 28 mei 2017

Your so special

                              Hallo allemaal

Ik hoef het vast niet te vragen, maar ik denk dat jullie allemaal lekker aan het genieten zijn. nou ik geniet in ieder geval van mijn vakantie al is het dan dat ik heel veel binnen zit ivm met mijn zonneallergie.
Vandaag start er ook weer een nieuwe challenge bij LHSM en dit keer vragen wij om een creatie voor a special date en dit kan natuurlijk van alles zijn zoals een geboorte, een doop, geslaagd van school of rijbewijs, verloving, trouwen en noem het maar op. En ik heb gewoon een trouwkaart gemaakt, maar voor wie......I dont no,,,,,,wat in het vat zit verzuurt niet zullen we maar zeggen.


Zoals je ziet heb ik het een beetje neutraal gehouden en de fles van DDBD gebruikt. Ik heb er een enkele kaart van gemaakt zodat als ik er iets mee wil kan ik dit makkelijk bij of tussen het cadeau stoppen.


En kijk ze mou eens lekker samen staan die tortelduifjes........natuurlijk heb ik ook weer lekker zitten spelen met mijn favorieten malletjes en als je goed kijk in het flesjes zie je de hartjes zitten die uit de mal komen en wat ijs glitter erin voor special effects zullen we maar zeggen hihihi.


En bij een verliefd stel horen natuurlijk ook vlinders. Ook aan deze challenge hebben wij weer een mooie prijs en die komt ditmaal van:


Ik kijk uit naar jullie mooie creaties en ik zeg tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:







11 opmerkingen:

  1. fabulous
    thanks for playing with us at midweek magnolias
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi model kaart heb je gemaakt. Prachtig! Zoveel mooie details hebt je verwerkt.
    Groetjes Carolone DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie creatie Jolanda...zo leuk dit flesmodelletje...en hele romantische details erop....TOP gedaan!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke model en zo mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful creation Jolanda! I love the bottle shape and gorgeous details.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit mooi gemaakt Jolanda, de romantiek straalt ervan af.
    Ik mag niet in de zon, het is voor mij geen straf hoor binnen zijn met die hitte.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige trouwkaart en wat een toepasselijk model deze champagnefles.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Such a delightful card, beautifully done! Thanks so much for joining in with us at Midweek Magnolia, good luck in the draw
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely project, so adorable! Thanks for join us at Paradise of Magnolia, good luck and hope to see you next tiem. Hugs Beatriz DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda